Onderwerp: Make up tasje, hoe?
Ik heb hier laatst ergens gelezen hoe je zo'n tasje kunt maken voor op een taart. Ik geloof met een klein bol taartje doormidden snijden, en dan omdraaien? Klopt dat? Wie weet hoe verder?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Make up tasje, hoe?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb hier laatst ergens gelezen hoe je zo'n tasje kunt maken voor op een taart. Ik geloof met een klein bol taartje doormidden snijden, en dan omdraaien? Klopt dat? Wie weet hoe verder?
Ik zou, wanneer ik een boltaartjes gebruik, de bol niet omdraaien, maar aan twee kanten een stukje afsnijden. De voor- en achterkant zijn dan recht. Het wordt wel een klein tasje, denk ik
Ik heb zelf een grotere tas gemaakt, afhankelijk van de grootte van je vorm. Die van mij was 18 cm rond heb ik aan de onderkant een stuk afgesneden zodat hij goed recht komt te staan. Staat in de 3d taarten LV tastaart.
Ik heb zelf een grotere tas gemaakt, afhankelijk van de grootte van je vorm. Die van mij was 18 cm rond heb ik aan de onderkant een stuk afgesneden zodat hij goed recht komt te staan. Staat in de 3d taarten LV tastaart.
Waar vind ik dat?
ik gebruik altijd een ronde vorm en snijd deze doormidden en zet deze dan tegen elkaar aan, is ook gemakkelijk met vullen
Een grote tas maak ik ook van een biscuit, die ik dan doorsnij. Maar ik begreep uit de vraag dat het een klein tasje moet worden voor op een taart
Een grote tas maak ik ook van een biscuit, die ik dan doorsnij. Maar ik begreep uit de vraag dat het een klein tasje moet worden voor op een taart
Ja dat klopt. Is dat dan makkelijk te bekleden?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Make up tasje, hoe?