1

Onderwerp: Help fondant vraag voor cc voor de straatdieren hier.

Hallo Bakkers ::)

zou ik wat hulp mogen hebben. ik twijfel ontzettend en kan echt wat tips kunnen gebruiken

oke het gaat hierom. ik ben gevraagd om voor de straatdieren cupcakes te maken wat ik natuurlijk ontzettend graag doe omdat we ontzettend veel straatdieren hier hebben. tot zover alles goed

ik wil graag een fondant versiering aanbrengen op de cc.

maar nu het grootste probleem....  als ik nu al de fondant versieringen maak dan word het natuurlijk ontzettend hard en is het eigenlijk niet meer eetbaar als ik het op de cc doe? of zie ik dit fout want ik heb dus nog nooit fondant op een cc gedaan?

hoe doen jullie dat ik zie in sommige topics dat jullie het ook van te voren maken maar is het dan nog lekker..
heb voor de gein een stukje laten drogen en ik vind het hard en niet echt super smakelijk?

alvast super bedankt ik loop maar te zoeken maar kom er niet uit anders moet ik iets heel anders bedenken pppffuu

stress hier...

fijn weekend allemaal

Re: Help fondant vraag voor cc voor de straatdieren hier.

Hoi,

Decoraties van fondant kun je heel goed van te voren maken, maar moet je dan wel bewaren in een goed afgesloten plastic bak. Ik leg er altijd nog plastic zakjes overheen, en sluit dan pas de bak. Dan blijft de fondant lekker zacht.

3

Re: Help fondant vraag voor cc voor de straatdieren hier.

Dank je wel Saskia ! super aardig van je ik twijfelde al.. dan ga ik snel beginnen eraan... dan maak ik alvast wat hondjes en botjes enz..

fijne avond alvast

groetjes uit Alanya