Onderwerp: Babyshower.... wat zou het worden........
Nou de kleur zegt genoeg denk ik hahahaha
Zelfs de vulling is Roze ( aardbeiencreme )
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Babyshower.... wat zou het worden........
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nou de kleur zegt genoeg denk ik hahahaha
Zelfs de vulling is Roze ( aardbeiencreme )
Uhmmm even denken "GIRL" haha.. Erg mooi de taart;-)
wauw super mooi zeg!
Leuk en mooi gemaakt!
Zelf zou ik hem zo niet maken vooreen babyfeestje. Ben zelf meer van de baby dingen erop enz. Maar zo strak als jou taart is mij nog niet gelukt..
Leuk en mooi gemaakt!
Zelf zou ik hem zo niet maken vooreen babyfeestje. Ben zelf meer van de baby dingen erop enz. Maar zo strak als jou taart is mij nog niet gelukt..
Nee ik zou dit ook niet uitgekozen hebben voor een babyshower meer voor een meisje wat 1 of 2 jaar wordt, maar klant is koning zullen we maar zeggen
heel erg mooi
Ik vind m heel mooi gemaakt! Hoe heb je de onderste taart gedaan? Zijn het allemaal losse blaadjes?
Ik vind m heel mooi gemaakt! Hoe heb je de onderste taart gedaan? Zijn het allemaal losse blaadjes?
Ja het zijn allemaal losse Rozenblaadjes die ik met een boltool bewerkt heb. De kleuren komen niet zo mooi over op de foto, maar die gaan van heel donker roze naar bijna wit
Onderste taart zal vast werk zat geweest zijn
Erg mooi zeg!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Babyshower.... wat zou het worden........