1

Onderwerp: blinkt blinkt

voor n stel die samen bij een poetsbedrijf werken voor hun verjaardag maar n poets emmer gemaakt.

Ik ben nog niet zo lang bezig met taarten maken , deze heeft me heel wat zweetdruppeltjes gekost maar heb hem toch af durven te leveren en ze waren er heel blij mee.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EHESZN4J.jpg

"doot maar normaal dan duisse gek genôg"

2

Re: blinkt blinkt

Wauw wat goed gelukt!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

dank je wel  :)

4

hij is super leuk.

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

5

Heel erg leuk!

Heb je het onderbord bekleed met zwart fondant, of is het papier?

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

6

cakebym schreef:

Heel erg leuk!

Heb je het onderbord bekleed met zwart fondant, of is het papier?

Het onderbord is gewoon papier, het is ook de eerste keer dat ik een onderbord gebruik, überhaupt de eerste keer dat ik stapel  poeh poeh hahaha

7

Gaaaaaaf!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

8 Laatst bewerkt door Carien (23-11-2013 09:40)

hij is wel heeeel goed gelukt zeg :Y  :thumb:  :thumb:  :thumb:

maar toch, het is een stapel  :thumb:  ;)  maar toch wel meer een 3D emmer volgens mij :think:  Ik ga het de modjes even vragen  :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

9

[MOVE] -> 3D

10

Carien schreef:

hij is wel heeeel goed gelukt zeg :Y  :thumb:  :thumb:  :thumb:

maar toch, het is een stapel  :thumb:  ;)  maar toch wel meer een 3D emmer volgens mij :think:  Ik ga het de modjes even vragen  :)

ja ik twijfelde ook ik dacht ik heb gestapeld dus dan maar bij stapeltaarten

Oh hij is echt leuk hoor :Y  :thumb:

Groetjes, Sandra
Www.tummiesbakery.nl

12

Het onderbord is gewoon papier, het is ook de eerste keer dat ik een onderbord gebruik, überhaupt de eerste keer dat ik stapel  poeh poeh hahaha

Hij is echt erg goed gelukt! Je ziet het er niet aan af dat het je eerste stapel is  :thumb:
Maar mag ik je een tip geven?
Het lijkt erop dat de taart rechtstreeks op het papier staat. Ik zou het onderbord nog een keer inpakken met bloemenfolie/cadeaufolie (van dat doorzichtige) én zorgen dat de onderste taart op een taartkarton staat. Papier kan nl. afgeven en gaan scheuren. Cadeaufolie is ook niet voedselveilig, maar als de taart nog op een kartonnetje staat, komt die niet in aanraking met het folie.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

13

cakebym schreef:

Hij is echt erg goed gelukt! Je ziet het er niet aan af dat het je eerste stapel is  :thumb:
Maar mag ik je een tip geven?
Het lijkt erop dat de taart rechtstreeks op het papier staat. Ik zou het onderbord nog een keer inpakken met bloemenfolie/cadeaufolie (van dat doorzichtige) én zorgen dat de onderste taart op een taartkarton staat. Papier kan nl. afgeven en gaan scheuren. Cadeaufolie is ook niet voedselveilig, maar als de taart nog op een kartonnetje staat, komt die niet in aanraking met het folie.

De taart staat op een taart karton en komt niet in aanraking met het papier. Alleen de namen liggen op het papier heb hun ook het advies gegeven die niet op te eten.....Even goed bedankt voor de tip  ;)