Onderwerp: pfffff.....
Hier wat taartjes van een tijdje terug. Ze vielen me zelf een beetje tegen , heb naar mijn idee wel eens leukere/mooiere/strakkere taarten gemaakt.
De eerste isw een bruidstaart die ik heb gemaakt voor een bevriend stel. Dit was dan ook niet heel erg makkelijk; ze wilden er namelijk het volgende allemaal in terug zien: de brandweer (het zijn beide vrijwilligers bij de brandweer), basketbal (haar hobby), iets met een kettingzaag/zagen (zijn hobby, boompjes omleggen, haha)
Pfff, en maak hier dan nog maar eens een elegante bruidstaart van.
Hier en daar niet helemaal strak en op de foto's oogt ie soms ook wat scheef, maar het bruidspaar was helemaal lyrisch over de taart en dat is toch het belangrijkst, nietwaar?
Volgende taart was voor het zoontje van een vriendin, hij wou graag een piratentaart. Ik dacht op het briljante idee te komen om de zijkanten te bekleden met koekkruimels zodat het op stranzand zou lijken, alleen pakte dit niet helemaal uit zoals ik had gehoopt, ik kreeg het er niet dekkend tegenaan dus dat viel me bij deze taart tegen. Maar, zoals mijn zoontje altijd zegt: van proberen kun je leren! de rest vond ik wel leuk. De schatkaart heb ik geschilderd.
En deze wil ik jullie zeker niet onthouden, zo schattig. Dit taartje heeft mijn zoontje van 6 gemaakt voor de bakwedstrijd die bij hem op school was georganiseerd. Het kind heeft er vier uur aan een stuk door aan zitten knutselen, en trots dat hij was! Dus dan moet ik die hier natuurlijk ook plaatsen
En tenslotte de verjaardagstaart voor onze oudste, dit moest een dinotaart worden. Kijk maar en vel een oordeel
ben benieuwd wat jullie ervan vinden, laat de ongezouten meningen maar komen hoor!!