1

Onderwerp: Sweet lace/sugar veil, hoe doen jullie dat?

Ik heb net een oefenmatje sweet lace gemaakt en het valt mij op dat sommige stukjes niet gevuld zijn, en als je het nogmaals vult plakt alles aan de schraper vast
Ik vroeg mij af, waarmee halen jullie het teveel aan sweet lace/sugar veil weg van de mold?
Ik heb nu een zacht plastic schraper gebruikt, wellicht is siliconen beter, of een rvs plamuurmes?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Re: Sweet lace/sugar veil, hoe doen jullie dat?

ik heb nu een paar keer met magic decor gewerkt, wat prima ging. Om de mat te vullen en het teveel weg te schrapen gebruik ik een doodgewone plastic deegschraper en dat werkt prima. Onder een hoek van pakweg 45 graden houden.

3

Re: Sweet lace/sugar veil, hoe doen jullie dat?

Dat heb ik dus ook gedaan, en heb hem net uit de mal gehaald wat prima ging trouwens, het ziet er mooi en glanzend uit. Er zitten  alleen wat gaatjes in zo her en der, dus nog maar een keertje proberen

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda