1

Onderwerp: Ajax... maar dan anders...

Voor een 'sweet sixteen' ... meisje vindt het Ajax uit tenue erg leuk, of ik daar iets mee kon... Verder vindt ze ook dierenprintjes mooi... dit is het resultaat...

http://img593.imageshack.us/img593/8041/jm17.jpg

http://img41.imageshack.us/img41/2563/6tc3.jpg

http://img13.imageshack.us/img13/6470/yqj3.jpg

Bedankt voor het kijken....

Re: Ajax... maar dan anders...

Heel gaaf! ik hou van die kleuren!

Oops! I did it again.....

3

wowww geweldig dit  :thumb:

"doot maar normaal dan duisse gek genôg"

4

Erg leuk.
Toch meisjes-achtig, maar zeker Ajax. Top!

Heel leuk girly

6

Dank jullie wel!

7

Ik ben niet zo'n voetbaltaarten-fan, maar ik moet je toch wel zeggen dat ik hem héél erg mooi gemaakt vind.  :thumb:

8

Dank je wel Kweenie...

9

Heel gaaf! Vooral met die kleurstelling!

10

Weet niet wat ik verwachtte, maar zeker niet dit!

Heel mooi gedaan.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

Echt heel mooi! Zo strak en die kleuren combinatie vind ik super mooi  :Y

12

Wat een leuke reacties allemaal... thanx!

13

Erg mooi!! Zeker de kleuren combinatie, en de sterren met print (zijn dat printjes??)  en de sterren met sweet sixteen, zijn ook fantastisch...

Wat zijn dat voor een ijzertjes?? zijn die ook speciaal ergens te halen?

14

lobke77 schreef:

Erg mooi!! Zeker de kleuren combinatie, en de sterren met print (zijn dat printjes??)  en de sterren met sweet sixteen, zijn ook fantastisch...

Wat zijn dat voor een ijzertjes?? zijn die ook speciaal ergens te halen?

De sterren met dierenprint heb ik met een eetbare stift gekleurd, en de 'ijzertjes' zijn floral wire draadjes... o.a hier in de shop verkrijgbaar :)

15

heel erg leuk, hoe ben je aan die kleur roze gekomen...?

16

Moniquemj schreef:

heel erg leuk, hoe ben je aan die kleur roze gekomen...?

Dank je wel... die kleur roze komt van een grote (web)winkel uit Rijssen... weet niet of ik de naam mag noemen :) Is een 'standaard' kleur van hun...

17

ontzettend leuk geworden zeg! Toevallig heb ik ook een opdracht voor het uit tenue van ajax binnenkort.

Wish it...... Dream it..... Do it.......

18

heb al eerder vermeld dat ik m geweldig vind maar doe het nog een keer.... geweldig!!!!!!!
Die floral wire draadjes steek die zo in de taart of zit er nog een rietje onder ???

19

Inderdaad anders, maar daarom juist leuk/mooi :Y.

Je mag wel de naam noemen van de winkel, maar hier geen link van plaatsen

20

smikkelke schreef:

heb al eerder vermeld dat ik m geweldig vind maar doe het nog een keer.... geweldig!!!!!!!
Die floral wire draadjes steek die zo in de taart of zit er nog een rietje onder ???

Dank je wel!
Ik heb de draadjes nu samengebonden en zo in de taart gestoken, maar het idee van het rietje ga ik even onthouden.
Zo leuk dit forum... steek er iedere keer weer wat van op :)

21 Laatst bewerkt door smikkelke (18-12-2013 10:08)

ja ik word ook iedere x slimmer hier op t forum  ;) .
ik vraag het nl omdat ik ergens (hier op t forum) las dat ze gaan roesten als je ze zo in de taart steekt.
Maar als ik er nu n rietje gevuld met fondant of marsepein in doe dan is t "gaatje" groter van bovenaf gezien dus zonder "rietje"toont het mooier .
Mijn draadjes komen vandaag met de post en ga ze binnenkort gebruiken dus ff kijken wat het beste is

22

smikkelke schreef:

ja ik word ook iedere x slimmer hier op t forum  ;) .
ik vraag het nl omdat ik ergens (hier op t forum) las dat ze gaan roesten als je ze zo in de taart steekt.
Maar als ik er nu n rietje gevuld met fondant of marsepein in doe dan is t "gaatje" groter van bovenaf gezien dus zonder "rietje"toont het mooier .
Mijn draadjes komen vandaag met de post en ga ze binnenkort gebruiken dus ff kijken wat het beste is

Zou dat zo snel gaan dat roesten... ze zijn toch speciaal voor een taart? Heb geen idee hoor...ben er eigenlijk zo vanuit gegaan dat het veilig was :)
Ik heb daarna nog een soortgelijke taart gemaakt, en daar heb ik de draadjes samengebonden met floral wire tape...

23

ik weet echt niet wat het beste is... :/

24

Floral wires zijn niet echt voedselveilig en 'horen' in een rietje te staan :Y. Ik ben er speciaal voor naar de groothandel geweest, waar ze nog wel die dunne rietjes hebben. Maar het rietje zorgt er ook voor dat de draad niet door de marsepein/fondant scheurt wanneer er een zware decoratie aan hangt. Oh ja...ik knip mijn draden meestal af en soms zit er dan zo splintertje aan. Die wil ik niet in de taart ;)

25

Esther68 schreef:

Floral wires zijn niet echt voedselveilig en 'horen' in een rietje te staan :Y. Ik ben er speciaal voor naar de groothandel geweest, waar ze nog wel die dunne rietjes hebben. Maar het rietje zorgt er ook voor dat de draad niet door de marsepein/fondant scheurt wanneer er een zware decoratie aan hangt. Oh ja...ik knip mijn draden meestal af en soms zit er dan zo splintertje aan. Die wil ik niet in de taart ;)

Kijk... gaan we toch aan de rietjes de volgende keer... dank je wel!