Onderwerp: Heeft even geduurd maar toch weer een parade
Tja en wat de vullingen waren weet ik eigenlijk niet meer. Ik hou het niet zo bij ;(
Oh bij het plaatsen dacht ik "het zijn er best veel"
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Heeft even geduurd maar toch weer een parade
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Tja en wat de vullingen waren weet ik eigenlijk niet meer. Ik hou het niet zo bij ;(
Oh bij het plaatsen dacht ik "het zijn er best veel"
moet ik een keuze maken pfffff doe hello kitty dan maar of nee BUmba ook geweldig of toch maar de eerste ...............ik kan geen keuze maken ze zijn allemaal super !!!
Mooie parade!
mooie taarten
Ik ben weg van je eerste taart, very classy!
Mooie taarten, ik heb me nog niet aan een stapel durven wagen maar ik vind ze prachtig om te zien
Super mooie taarten! !!
Die Minion taart, hilarisch!
Leuke taarten. De eerste en de minion zijn favoriet.
Het zijn allemaal mooie taarten, maar de eerste steekt er voor mij toch echt bovenuit!
Waarom? Hij is gewoon super netjes afgewerkt, lekker strak!
(En ik vind de kleuren zo goed gedaan.
Ook het bling bling gehalte vind ik mooi, niet te veel, niet te weinig!)
Dank jullie wel dames erg lieve en leuke reacties. Kan ik vanavond weer lekker van slapen
Ik als Burberry-fan kan over de eerste taart maar 1 ding zeggen:
WOW!!
Ik als Burberry-fan kan over de eerste taart maar 1 ding zeggen:
WOW!!
thnx
Leuke taarten!!
Erg mooie parade! Erg strakke taarten ook
mag ik je vragen waar je die strass ketting vandaan hebt en hoe je hem om die taart heen gekregen hebt?
mag ik je vragen waar je die strass ketting vandaan hebt en hoe je hem om die taart heen gekregen hebt?
Die strass komt bij de big bazaar vandaan en is niet eetbaar . Gewoon knippen beetje eetbaar lijm en plakken maar.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Heeft even geduurd maar toch weer een parade