1

Onderwerp: magic decor matten

Hoi allemaal,

vraagje ik wil graag een magic decor mat gaan aanschaffen en ben dus een beetje aan het uitzoeken waar het goedkoopst is.

nu kwam ik op een site terecht van jouwcakeshop.nl deze bied de matten 10 euro goedkoper aan dan bij jouwtaartshop.nl..

kent iemand jouwcakeshop ? is dit betrouwbaar ?

groetjes Marjan

2 Laatst bewerkt door cakekrummels (14-11-2013 01:21)

Re: magic decor matten

Ik kan op google geen negatieve ervaringen vinden en de site ziet er wel professioneel uit. Ik kan echter geen KVK nummer vinden en als ik kijk op de site van kvk dan krijg ik op het adres twee andere bedrijven:
Host's en Finestra ramen....
Misschien zijn er mensen uit Oosterhout die jouwcakeshop kennen??

3

Dat had ik ook inderdaad daarom vind ik het ook vreemd.. Ze bieden die matten veel en veel goedkoper aan + de naam jouwcakeshop lijkt wel heel erg op jouwtaartshop..

ik heb er daar een gekocht maar de btw wordt apart verrekend....verder netjes geleverd

5 Laatst bewerkt door annick67 (13-11-2013 22:56)

Hmmmmm, de algemene voorwaarden zijn bijvoorbeeld wat eenzijdig/'apart'.

En inderdaad geen KvK nummer vermeld op de site, wat overigens écht verplicht is wettelijk gezien.

Eigenlijk is het zoals overal: bij twijfel niet 'inhalen'.........

6

Nee ik ga ze ook gewoon bij jouw taart bestellen

7

Nee ik ga ze ook gewoon bij jouw taart bestellen

8

Nee ik ga ze ook gewoon bij jouw taart bestellen  O-)  ik vind het een beetje vaag..

9

Het is zeker een betrouwbare winkel/workshopruimte/webshop!!

Inderdaad met diverse producten een stuk goedkoper als andere webshops. Maar ligt dat aan haar of gooien de andere er zoveel extra winst bovenop omdat het zo populair is? Toevallig ben ik, voordat mijn vriendin ze ging verkopen, toen zelf op zoek gegaan naar de verkoper in Italië en heb inkoopprijzen (ook voor particulieren) gevonden. Ook daar kan het veel voordeliger gekocht worden, alleen is natuurlijk bij een winkel in NL het voordeligst voor mij. Dus helaas denk dan toch dat sommige hun marge veel hoger willen wat betreft die prijzen....

Ze heeft een ruimte in hetzelfde pand als het bedrijf van haar man. Daarom waarschijnlijk die andere vermeldingen erbij.

Ik zal haar even tippen over het KvK-nummer.

10

Hoi Vanessa,

Dank je wel voor je info. als ze de kvk meld dan zal ik ze bij haar gaan bestellen.

want het is natuurlijk wel goedkoper. Ik ben al een keer bedonderd daarom ben ik met zulke dingen veel voorzichtiger geworden.

11

Ik heb net nog een keer gekeken op kvk.. en zie dat de handelsnaam is toegevoegd en dus in de tekst staat.

thanks vanessa

12 Laatst bewerkt door vanessa1982 (14-11-2013 12:02)

Graag gedaan! Ik kan het me het goed voorstellen hoor, Sayang. Ik bestel ook alleen maar bij bekende webshops namelijk. Tegenwoordig dus wel ook bij jouwcakeshop.nl :) Gaat helemaal goed komen en met zulke prijzen voor deze matten zal je er vast ook heel blij mee worden. Ik heb ze zelf ook via haar en dus praat ik uit ervaring ;)

Ik heb Sylvia leren kennen tijdens de PME cursussen bij Lies en sindsdien zijn we vrienden geworden. En ze is echt een betrouwbaar persoon met liefde voor haar zaak.

13

Fijn om te horen Vanessa ! ik zal ze zeker daar bestellen. Ik wil ze half december gaan gebruiken dus ik zorg dat ik zo op tijd bestel  :Y

14 Laatst bewerkt door syllebillie (14-11-2013 17:17)

Beste taarters/sters,

Ik lees jullie bericht en snap jullie bezorgdheid. Mijn naam is Sylvia Adriaansen en heb een winkel en webshop en besta sinds 15 september 2012. Dat mijn kvk niet op de website staat moet met een update van de webshop te maken hebben. Morgen komt de webbeheerder en ik zal het meteen rechtzetten;)
Morgen gaan we ook werken aan de goedkeuring voor het keurmerk webshop. Ik ben (denk ik) goedkoper omdat mijn verzendkosten die ik aan de leverancier betaal erg laag zijn. Anders zou ik het niet weten.
Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.

groeten,
Sylvia Adriaansen

Kijk eens in mijn winkel in Oosterhout
of bezoek de webshop: www.jouwcakeshop.nl

15

Bedankt voor je berichtje sylvia

16 Laatst bewerkt door AnoukE (02-08-2014 15:54)

Fijn om te lezen. Ik wilde ook iets bij jouwcakeshop bestellen :)