1

Onderwerp: [Feedback[ Gisteren mijn eerste workshop gegeven

Een paar weken geleden kwam dan de vraag of ik geen workshops gaf... nou nee nog niet maar we hadden afgesproken dat ik wel een "proef-workshop" wilde doen voor een laag bedrag (was voor een vriendin). Er kwamen 3 jonge dames.
Ik had de kapsels van te voren gebakken en ook 3 vullingen gemaakt, bonbon bloc vulling (op verzoek), Mokka crème en appelvlaaivulling en de boter crème.
Ik deed zelf steeds elke stap voor en liet de dames dan zelf hun eigen taart doen.
Dit is het resultaat:
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1459268_636613323057597_893435642_n.jpg

Zouden jullie het ook zo doen als ik gedaan heb? Of hebben jullie nog tips?

2

Re: [Feedback[ Gisteren mijn eerste workshop gegeven

Ze zien er strak en netjes uit.

In de beperkte ws. die ik gegeven heb, wilden mensen dingen uitproberen. Soort "basistaart" maar dan met de blanda's.

Ik had meerdere voorbeelden, uitstekers en kleuren beschikbaar waardoor mensen ideeen konden opdoen maar het toch een persoonlijke noot kreeg.

Maar er zijn heel veel workshops rond een speciaal thema dus het kan wel op deze manier. Mocht je hier mee verder gaan, dan zou ik een specialer thema pakken of "basistaart" met meerdere opties.

3

Esmaatje schreef:

Ze zien er strak en netjes uit.

In de beperkte ws. die ik gegeven heb, wilden mensen dingen uitproberen. Soort "basistaart" maar dan met de blanda's.

Ik had meerdere voorbeelden, uitstekers en kleuren beschikbaar waardoor mensen ideeen konden opdoen maar het toch een persoonlijke noot kreeg.

Maar er zijn heel veel workshops rond een speciaal thema dus het kan wel op deze manier. Mocht je hier mee verder gaan, dan zou ik een specialer thema pakken of "basistaart" met meerdere opties.

Dank je wel! Ze hadden zelf het lieveheersbeestje gekozen als thema, maar voor een eventuele volgende keer heb ik zeker wat aan je tips!

4

Ik vind dat je een heel erg leuk resultaat hebben gehaald met de meiden. Zelf zou ik de appeltaartvulling er niet bij hebben gedaan omdat deze niet zo combineert met je chocoladevullingen (die me trouwens heerlijk lijken).

Tieneke

5

Tante Tien schreef:

Ik vind dat je een heel erg leuk resultaat hebben gehaald met de meiden. Zelf zou ik de appeltaartvulling er niet bij hebben gedaan omdat deze niet zo combineert met je chocoladevullingen (die me trouwens heerlijk lijken).

Tieneke

Dank je wel!
Ik dacht wat herfstige vullingen te doen en wilde ook graag vullingen maken die ik niet eerder gebruikt had (op de bonbonbloc na dan), maar achteraf gezien vond ik inderdaad de appel niet zo goed combineren met de andere twee.
Weet jij waar die appelvulling wel goed mee combineert, ik vond hem namelijk wel erg lekker

6

Ik heb laatst appel gecombineerd met kaneelbotercrème.
Was errug lekker!