Onderwerp: De zak van Sinterklaas... euuh cupcake?

Vanochtend plaatste ik deze 'de zak van Sinterklaas' cupcake op mijn blog

http://3.bp.blogspot.com/-Gl9QVLHJtDo/Unqj2wVX14I/AAAAAAAAA8g/Vnk2CSif5xM/s1600/Cupcake+Zak+van+Sinterklaas+-IMG_5782.JPG

Dit is weer een keer wat anders dan een 'normale' cupcake decoreren, maar t was heel leuk om te doen.

Ik heb er een How To van gemaakt die op mijn blog te vinden is :)

Re: De zak van Sinterklaas... euuh cupcake?

wat leuk!

dankjewel!

4

Leuk idee! Ik zou het cupcakepapiertje er alleen even afhalen voor je hem in de zak stopt.

Dankje :)! Ja dat heb ik er ook bij gezet, dat je daarvoor kan kiezen.

Ik vond het een heel leuk idee om te maken, maar om zo'n dikke plak fondant samen met een cupcake te eten is voor mij een beetje teveel van het goede!

En met het cupcakepapiertje er nog om heen had ik meer het idee dat dat het in vorm blijft zitten, anders houd je zoiets kleins over haha

Maar het is inderdaad aan te raden als je hem zo op gaat eten het cupcake papiertje eraf te halen  :Y

6

Het ziet er heel leuk uit.

Ik zou altijd het papiertje eraf halen. Dat lijkt handiger. Je zal het maar vergeten te vertellen en iemand zet zijn tanden erin :s

Ik zal er zeker geen hap van nemen. Lust best een beetje marsepein bij de rest, maar dit is marsepein met een beetje cake ;)

Maar leuk om te zien en te doen blijft het :Y  :Y

Groetjes Gerien

Dankjewel  :)

Ja klopt als je hem voor iemand anders maakt is dat inderdaad handig en dan zal ik dat natuurlijk ook zeker doen  :Y haha, je zou het inderdaad maar vergeten te zeggen.

Maar ik  heb er maar 1 gemaakt en maakte deze puur voor mezelf :), en wilde dat hij zijn vorm wat beter zou behouden en zonder papiertje is een cupcake toch al wat kleiner  :D

8 Laatst bewerkt door dollelollypop (08-11-2013 19:08)

En misschien ( als ik me er ook mee mag bemoeien  :o  ) de cupcake omdraaien dus de onderkant boven  :D
Dan heb je de brede kant onder en de smalle kant boven.
Ik heb hem toevallig ook vandaag gemaakt met mijn zelf gemaakte pepernoten uit malletjes.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4HYDAV4Y-D.jpg

Ooh die is ook hartstikke leuk geworden  :Y Zo zie je maar weer dat er heel veel mogelijkheden zijn :)

Desiree - Sweet Happinez schreef:

Ooh die is ook hartstikke leuk geworden  :Y Zo zie je maar weer dat er heel veel mogelijkheden zijn :)

;)

11

o, die is wel heel leuk! ik ga meteen naar de how to!

Leuk! Dankje :)