Onderwerp: Zucht...
Masha en de beer. En het lievelingsdier van de jarige...
Het was een zware 'bevalling'...
Bedankt voor het kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zucht...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Masha en de beer. En het lievelingsdier van de jarige...
Het was een zware 'bevalling'...
Bedankt voor het kijken!
de beer is echt super goed gelukt
Wat een schattige taart!
kan best zijn dat het een zware bevalling was, maar 'je baby' is echt goed gelukt !!
Wat leuk! Misschien een stomme vraag maar die bloemen zijn zo mooi glimmend roze doe je dat met rainbow dust? En doe je dat droog of vermeng je het met alcohol.
Wat leuk! Misschien een stomme vraag maar die bloemen zijn zo mooi glimmend roze doe je dat met rainbow dust? En doe je dat droog of vermeng je het met alcohol.
Stomme vragen bestaan niet! of was het domme vragen....
Een tijdje geleden deed ik een workshop bij Wendy (4theloveofcake) en smeerden we de staart van een zeemeermin in met crisco voor we met glitters aan de gang gingen. Dat heb ik nu met de bloemen ook gedaan.
Dank jullie wel!
Bedankt voor je uitleg! Enne het is volgens mij inderdaad domme vragen.. enniewee je begreep wat ik bedoelde
zooo leuk!
Heel goed gelukt. Knap ook dat je je aan een topsy turvey hebt gewaagd. Die beer in inderdaad wel heel erg gelijkend.
Tieneke
Dank jullie wel
Het was al een tijdje geleden dat ik een topsyturvy maakte.
Het leek me handig om ganache te gebruiken zodat de taarten misschien minder zouden kunnen gaan inzakken. Maar ja, dan moet je natuurlijk niet te zuinig zijn met afsmeren.. Daardoor waren de taarten minder strak dan ik gewend was. (vandaar de zucht )
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zucht...