Onderwerp: Double barrels chevron en roosjes, en een hangende taart!
Ik loop een beetje achter geloof ik! Hier vast wat (bruids)taarten van de afgelopen tijd...
I luv chevron! Dat moest natuurlijk op een double barrel... Ik vond het super leuk om te maken, en NOG leuker is dat ik deze door het hele land mag gaan geven als workshop! Jeej! Lekker met ganache kliederen, strakke randen maken, met chevron stoeien EN een gerberaatje freubelen, ik word er nu al vrolijk van!
Voor de gasten van de bruidsbeurs in de Havixhorst afgelopen weekend, heb ik deze joekel gemaakt, én.... helemaal op! Ook met een double barrel, en ein-de-lijk mijn roosjes ergens voor gebruikt die lagen rond te slingeren in mijn kast, van alle Grote Roos workshops van de afgelopen maanden... Aan het werk jullie, afgelopen met dat hanggroepjongeren!
En als laatste eindelijk mijn kroonluchtertaart afgemaakt. Hèhè.... En ja, er zit échte taart in! Maar die is inmiddels niet erg lekker meer vrees ik, dus die hebben we maar niet aangesneden op de beurs... O ja, het is niet helemaal goed te zien, maar de parelkettingen hangen ook echt!
Hope you like it!