1

Onderwerp: klimmen: jullie mening

Hallo,
Ik heb voor over een tijdje een opdracht voor een taart voor een vriend van ons. Hij is net geslaagd voor zijn opleiding en viert dat samen met zijn 48e verjaardag. Zijn grote hobby is klimmen (in een klimhal).

Ik heb het idee om een stapel boeken te maken (voor de opleiding), misschien bovenop een uiltje omdat hij geslaagd is;) en zijn nieuwe leeftijd. Het idee is dan dathij tegen die stapel boeken opklimt (een geboetseerd poppetje). Maar wat is nou leuker: een klimmer aan de zij- of voorkant die letterlijk de boeken opklimt, of aan de achterkant van de taart zo'n steile klimwand met een klimmer?

Ben benieuwd naar jullie mening!

Love, peace and a blueberry muffin :P

2

Re: klimmen: jullie mening

Als je de achterkant zo'n klimwand met een klimmer maakt, dan zie je die dus eigenlijk niet als je naar de taart kijkt.

Persoonlijk lijkt het mij het leukste als er een klimmertje tegen de stapel boeken probeert op te klimmen.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

3

Persoonlijk lijkt het mij het leukste als er een klimmertje tegen de stapel boeken probeert op te klimmen.

Mijn ook :Y  :Y
Compleet met touw...

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

4

of van die 'grijppunten' tegen de boeken aan, zodat je van de boeken een verkapte klimwand maakt.

Voorkant lijkt me ook leuker.

succes

I may not be perfect, but i'm always me

5 Laatst bewerkt door Marisje (01-11-2013 16:38)

Dat zag ik ook zo voor me in gedachten...van die grepen/knoppen aan de zijkant of voorkant van de boeken maken, en daar een klimmertje aanmaken..

Oke heel erg bedankt! Nieuwe meningen zijn natuurlijk nog steeds welkom! Maar tot nu toe neigen de meningen aardig dezelfde kant op;)

Love, peace and a blueberry muffin :P