Onderwerp: Ah oui!
Deze kleine "Parisienne" taart is net opgehaald door 1 van mijn vaste klanten. Hij is gevuld met Bonbonbloc crème en witte chocoladecrème. De foto is helaas niet bij daglicht genomen, dus hij is wat vaag.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ah oui!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze kleine "Parisienne" taart is net opgehaald door 1 van mijn vaste klanten. Hij is gevuld met Bonbonbloc crème en witte chocoladecrème. De foto is helaas niet bij daglicht genomen, dus hij is wat vaag.

Wauw! Tre chique.
Wat een mooie Franse chique uitstraling....helemaal te gek dit taartje....
Deze is ook weer super mooi!!!
Hoe krijg je het toch steeds voor elkaar! Super chique 
WAUW! Wat een beauty! Prachtig, Tamara
Heel mooi gemaakt!
Erg mooi gemaakt! Hoe maak jij die taarten nou zo perfect strak? 
Dat is een foefje. Als je het eenmaal door hebt, vergeet je het nooit meer. Je hebt in ieder geval 2 smoothers nodig en veel geduld. Ik vind het heel moeilijk uitleggen 
Wie weet ga ik hierin ooit nog een workshop of demonstratie geven, maar dat was ik ook al van plan met rozen en dat is er ook nog niet van gekomen

Wie weet ga ik hierin ooit nog een workshop of demonstratie geven,
Dan meld ik me bij deze vast aan, helpt dat
Hij is prachtig! Waar haal jij toch steeds die inspiratie vandaan? Je taarten zijn altijd zo origineel!
Ik Google op het onderwerp wat ik in gedachten heb en dan krijg ik gauw genoeg inspiratie. En tijdens het decoreren krijg ik ook nog vaak nieuwe ideeën. Maar ook uit dingen uit het dagelijks leven haal ik inspiratie, laatste mode op het gebied van interieurs bijvoorbeeld
De kerstmarkt nu ook weer, boordevol ideeën! Neem een foto toestel mee en ga er rustig rondkijken 
Wie weet ga ik hierin ooit nog een workshop of demonstratie geven
Doen doen doen 
wauw weer een plaatje !!!!! mocht je een workshop geven dan meld ik me ook bij deze alvast aan

Tres Belle!!!!!! 
Merci beaucoup! 
Chique taart hoor!!! Mooi, en zo strak. Kleurtjes zijn ook super.
Prachtig. Wat zijn jouw rozen mooi.
Als jij een workshop geeft, dan meld ik me ook aan!
Dat is een foefje. Als je het eenmaal door hebt, vergeet je het nooit meer. Je hebt in ieder geval 2 smoothers nodig en veel geduld. Ik vind het heel moeilijk uitleggen
Wie weet ga ik hierin ooit nog een workshop of demonstratie geven, maar dat was ik ook al van plan met rozen en dat is er ook nog niet van gekomen
![]()
![]()
ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt,
en heb het hier ook wel in een howto zien staan,
weet alleen niet of je het oke vind als ik die howto hier plaats...
Tamataartje schreef:Dat is een foefje. Als je het eenmaal door hebt, vergeet je het nooit meer. Je hebt in ieder geval 2 smoothers nodig en veel geduld. Ik vind het heel moeilijk uitleggen
![]()
![]()
ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt,
en heb het hier ook wel in een howto zien staan,
weet alleen niet of je het oke vind als ik die howto hier plaats...
Van mij mag je die hier plaatsen, ik weet alleen niet of ik het op dezelfde manier doe, maar volgens mij is er maar 1 manier 
het is een howto van bakken tot en met bekleden,
maar de truc zit hem naar mijn idee in de laatste stap, de laatste twee foto's...
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=169809
En ben ik toch helemaal vergeten te zeggen dat je taart weer een plaatje is! 
Dat klopt, je maakt er echt een randje in door de twee smoothers net niet helemaal tegen elkaar aan te drukken. Je klemt als het ware het fondant tussen de twee smoothers. Maar dit moet wel met beleid en steeds kleine stukjes, net zo lang tot het naar je zin is, vandaar dat "geduld" waar ik het over had, niet te snel willen 
I know, deze methode vergt veel aandacht, preciesie, tijd én geduld idd.
maar het is wel mooi!
(ik kan het nu nog niet opbrengen om bij elke taart te doen,
en het lukt ook nog niet zo mega strak als ik wil,
maar dat komt gooral door gebrek aan geduld nu)
Ik denk dat het ook wel belangrijk is dat je goed fondant of marsepein gebruikt, wat vrij zacht wordt. Ik zweer bij Callebaut als fondant
.
Bedankt voor all je tips
En je taart is supermooi en elegant!
de rozen idd heel heel mooi. 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ah oui!