1

Onderwerp: Cupcakes en macarons voor de babyshower van mijn kleine neefje Gijsje

Op 21 juni jl. is de lieve kater Loekie van mijn broer en schoonzusje overleden aan een tumor in zijn bekje. Precies een week later is onze eigen lieve kater Onyx overleden, aan een gemeen virus. Onyx wordt erg gemist, maar gelukkig hebben we nog vijf lieve katten. M'n broer en schoonzusje hadden alleen Loekie en daarom was het nu erg stil in huis. Nu vier maanden later zijn ze op zoek gegaan naar een ander lief katertje en ze hebben er eentje gevonden. Woensdag hebben ze hem opgehaald en vandaag hebben mijn man, ouders en ik kennis gemaakt met Gijsje. Gijsje is nu 9 weken. En het is een schatje!

Ik heb voor wat voor bij de koffie gezorgd. Cupcakes met vanillecrème en muisjes. En kokosmacarons, de vulling is een mengsel van kokosmelk, witte chocolade en geraspte kokos.

http://i71.photobucket.com/albums/i152/Marielle98/image_zps4992da59.jpg

2

Re: Cupcakes en macarons voor de babyshower van mijn kleine neefje Gijsje

Wat lief en wat ziet dat er lekker uit!
Vooral die prachtig gelukte macarons: mag ik vragen wat voor recept je hebt gebruikt? Ik heb ze vandaag voor het eerst gemaakt maar ze zagen er niet uit, zo plat als een duppie, maar gelukkig wel lekker!

Dank je wel!
Ik heb het recept van Lindsay gebruikt, uit het boekje hippe macarons.

4

Mmm ziet er mooi en lekker uit! En Gijsje...... oh ik ben verliefd!

5

Altijd 'n goede gelegenheid om wat lekkers (en moois) te maken... en inderdaad wat 'n snoes die Gijs...!

Oooh zo schattig!!!
En je cupcakeje & macaron ziet er ook lekker uit  ;)

7

Gijsje is echt een plaatje :)

net zoals je cupcake en macarons :D

8

Ik wil Gijsje wel een keertje lenen, net zo zoetig als de macarons.....

"Life is like a box of chocolate"