1

Onderwerp: Help ben inspiratieloos.

Hellllpppp wie heeft er misschien een leuk idee voor een taart. De persoon is een man word 70 jaar, klust aardig wat, houd van fotograferen, is een familie mens en krijgt een etentje kado en zijn kinderen willen hem in het zonnetje zetten. Wie heeft een leuk idee ik weet het echt niet en dit alles op 1 taart lijkt mij wel erg rommelig.

Alvast onwijs bedankt voor het meedenken.

2

Re: Help ben inspiratieloos.

3d foto toestel ??

3

Een taart in de vorm van een zon?

4

Oeps vergeten erbij te vermelden ze willen graag een geboetseerd poppetje erop kan dat???

Misschien een poppetje dat een foto maakt van wat andere poppetjes (de familie) of misschien een familiefoto bovenop en voor de taart een poppetje met een camera om zijn nek? Familie en fotograveren kun je vast wel iets mee maken! Misschien nog wat slingerend gereedschap?

Love, peace and a blueberry muffin :P

6

Hebben ze geen familiefoto voor je? Dan kun je die laten printen op eetbaar papier of zo en dan een mannetje boetseren met een fototoestel.

Ontzettend bedankt voor alle inspiratie!

7

Na het lezen van je eerste bericht dacht ik meteen aan een gereedschapskoffer, maar hoe je een poppetje daarin wilt verwerken?

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

8

JoriNoordenbos schreef:

Misschien een poppetje dat een foto maakt van wat andere poppetjes (de familie) of misschien een familiefoto bovenop en voor de taart een poppetje met een camera om zijn nek? Familie en fotograveren kun je vast wel iets mee maken! Misschien nog wat slingerend gereedschap?

zat ik ook aan te denken. Familie foto op eetbaar papier. rechtop op de taart, en dan een mannetje met camera ervoor die deze familie fotgrafeert