Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart met orchideeën, kartbaan, politie, nijntje, en nog meer!
Pagina's 1
Je taartjes zijn allemaal superieur en heel mooi strak! Lekker fleurige kleuren. Alleen een opmerking over je nijntje. Die ogen kloppen niet helemaal. Ze zijn te groot en te hoog denk ik. Maar ik vind ook die taart verder wel heel mooi en fleurig!
Bedankt voor je leuke reactie, koekenbakkerbrinky!
Dat klopt inderdaad, ik ben een hele tijd met het mondje en de ogen van Nijntje bezig geweest, wat is dat lastig! Ik heb ze uiteindelijk maar zo gelaten, want hoe meer ik er aan frutselde hoe lelijker het werd....
Leuke taarten. Die discodip is echt gaaf! Heb je gewoon dikker afgesmeerd en toen in de discospikkels gedipt?
De taarten zijn erg mooi geworden.
Het boetseerwerk is prachtig!
zo, jij bent druk geweest! ik vind ze stuk voor stuk prachtig, maar de bruidstaart voor je ouders is mijn favoriet!
Bedankt voor jullie leuke reacties! Ik glim er helemaal van!
Butzies; ik heb de taart inderdaad goed dik afgesmeerd met botercrème en vervolgens door de discodip gerold. Héél simpel, was er eigenlijk zo mee klaar! Je vindt later wel óveral spikkels terug... Hahaha.
Mooie taarten. De discodip vind ik erg tof! Leuk idee.
Bedankt voor je leuke reactie!
Inderdaad een leuk idee met die discodip. Ik las: bruidstaart met èn bloemen èn kartbaan èn politie èn Nijntje. Hè? Dacht ik. Zo veel op een bruidstaart? Ik begreep het al niet.
(Behoorlijk dom natuurlijk!
)
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart met orchideeën, kartbaan, politie, nijntje, en nog meer!