Onderwerp: boerderij met boom en kant
Paar weken geleden voor het eerst met ganache afgesmeerd, er kan nog wel het een en ander verbeterd worden maar eerlijk is eerlijk, je kan veel strakker bekleden dan met bc, iig ik dan
. Ook dat kantspul gebruikt van magic decor (heet het geloof ik), had wel ruzie met dat spul, bleef plakken in het matje, als iemand nog handige tips heeft hoor ik het graag! Ik kreeg de vrije hand dus voor het eerst sinds mijn pme cursus weer een lussenstrik gemaakt (uhh hoe moest dat toch ook alweer
), dit is het resultaat, gevuld met frambozenjam en vanille bc:

en van de week een last minute gekregen voor vandaag, graag boerderij thema en een boom (omdat ze zo van hun achternaam heten). Laat ik nu pas geleden het koekboek gehaald hebben om voor mijn zwangere vriendinnetje koekjes te maken, dus waarom geen boom? Gaat dan toch in 1 adem door, ff wat inspikratie op internet opgedaan voor de boerderij beestjes en de boom en daar mijn eigen draai aan gegeven, gevuld met aardbeienjam en pralinécreme afgesmeerd met ganache (en ja.. het gaat al beter als die eerste
):

check mijn supercoole chick linksonderin met zonnebril

Bedank dat je cake!
Tips en tricks zijn altijd welkom 

(kan er niet zo goed tegen als het niet gaat zoals ik het bedacht had
, ik vind ze dan ook niet zo mooi als ze dik zijn maar ja.. had geen tijd meer om de naam te maken. En wat taartsuus zegt idd smaken verschillen