1 Laatst bewerkt door Carina (31-03-2008 09:36)

Onderwerp: ideeen gevraagd voor petit fours voor mama van 70 jaar

Hoi allemaal,
Ik weet het echt niet hoor! Taarten vind ik niet zo lastig, maar petit fours heb ik nog niet veel gedaan. Het is voor mijn moeder dus ik wil natuurlijk helemaal goed voor de dag komen bij haar :Y

Ik heb echt geen idee wat je op zo'n klein vierkant,  rechthoekig of rond gevalletje kwijt kan.
Haar wens is dat er in ieder geval 70 op komt te staan. Weten jullie iets leuks, moois?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

2

Re: ideeen gevraagd voor petit fours voor mama van 70 jaar

Hoi Carina,

Ik maak mijn petit fours altijd zo'n 5 bij 5 cm, dan kun je er inderdaad nog net wat op kwijt... Kwam er dit weekend dus achter dat je er net een twee cijferig getal op kwijt kunt met de funky tappits... zag er op zich wel mooi uit.

Ik denk dat voor een vrouw bloemetjes erop altijd leuk zijn, ik deed dus een keer kleine roosjes en een gespoten getalletje. En ook al een keer witte margrieten met een geel hartje.
Enfin, kijk maar even op mijn site bij Klein Gebak, mocht je willen weten waar ik het over heb!

Succes! Ze zijn toch ook wel leuk om te maken hoor die petit-fourtjes. Ziet er toch wel leuk uit als ze met zijn allen in een doos staan!
Trouwens: dit weekend eens uitgerekend wat ik per petit four kwijt ben aan marsepein en kwam uit op 40 gr per stuk (ik rol niet megadun uit en bekleed ze aan drie zijden)

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

3

Re: ideeen gevraagd voor petit fours voor mama van 70 jaar

Dat lijkt me ook het mooiste, het jaartal en 'n roosje of zo. Eenvoudig maar denk ik toch heel sjiek!