1

Onderwerp: 5 laags bruidstaart met kant, brush embroidery en rozen

Zo en dat vat hem mooi samen. Alleen moet ik nog wel 1 ding zeggen. De onderste 4 lagen zijn eigenlijk een taart standaard, want alleen de top is echt! De rest is een dummie! Hoe bizar, maar het wordt best veel gedaan vertelde mijn bruid me. Ze wilde graag voor een paar mensen taart en dan voor de rest van de avond de dummie laten staan voor de avondgasten. Haar dinergasten kregen een stukje van 3 aansnijtaarten achter de schermen.

Zo konden de 300 man die 's avonds kwamen ook de taart nog zien....Niet proeven, maar dat vond ze prima.

Ik moest even wennen aan het idee, maar het is best leuk eigenlijk. Ze wilde de taart ook bewaren en dat kon nu.

Maareh poeh wat een werk. 3 werkdagen zitten erin.....Hehe.....Ik ga lekker even niks doen nou hoor  :lol:

http://2.bp.blogspot.com/-C_zW-X7Jwsk/UluYMh2l-lI/AAAAAAAABjs/VJORrFq3_hU/s640/vijf+laags+enorme+bruidstaart+(Kopie).jpg

Het hele verhaal en meer foto's vind je op mijn blog :)

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

Re: 5 laags bruidstaart met kant, brush embroidery en rozen

Prachtig!

3

Mooi hoor!

Ik vind het idee ook wel grappig alhoewel het voor mij niet zou werken hoor... Ik heb ook geschilderd, foto's gemaakt enz. SUPERLEUK, maar op een gegeven moment was mijn 'markt' verzadigd en hingen alle muren vol. Nu stop ik mijn ziel en zaligheid in een taart!! En die hoef je niet op te hangen of weg te zetten: lekker opeten en weg is ie! En er ontstaat steeds vanzelf weer behoefte aan een nieuwe  :D Zo kan ik lekker aan de gang blijven  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

Wat een beauty!!   Heel mooi  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

5

Erg mooi.
Ik moet zeggen dat mijn trouwtaart (over een jaar) ook één dummie zal bevatten. Dus ze is zeker niet de enigste.

6

Prachtig hoor!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

7

Prachtig!!

8

Dat verhaal! Dat je twee weken vantevoren nog zo'n taart aanneemt: Petje af hoor!

Super mooi as always....

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

9

mooi hoor!

10

Ik denk dat de dame in kwestie helemaal gelijk heeft! Ik zou zo'n taart ook tot in de eeuwigheid willen bewaren  :D  Ik ben ook zo'n tut die al de workshop-resultaten in een vitrinekast heeft staan hihi

Al met al: erg mooi en erg creatief!

Sweet as sugar and everything nice

Hoi,

Wauw die is prachtig zeg!

12

Beetje late reactie, ik was even een beetje ziek en deze week scheurde ik mijn enkelbanden...en ik ben niet zo handig op mijn telefoon....
Dankjewel allemaal! :)

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/