1

Onderwerp: Mijn haunted house van de Koekenbakkers!

Wat een leuke en leerzame dag, gisteren bij Zoet en Zo in Deventer van de Koekenbakker. Een hele 'enge' workshop gevolgd, haunted house. Ontzettend veel geleerd en heel erg leuk om te doen. Uitleg van Marielle was geweldig, ze heeft echt passie voor de koekjes en wil heel graag vertellen en je wat leren. Vingers kriebelen om nog meer huisjes te maken.....

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-SOSFRNJF.jpg

2

Re: Mijn haunted house van de Koekenbakkers!

Wat gaaf! Hoe groot is dat koekje wel niet, of is het een 3-D huis? 
Ja, leuk is Marielle he, ik heb ook een keer een workshop gevolgd,  maar moet eerst met de vut voordat ik me er aan kan wagen want het is wel een hoop werk helaas! :o

groetjes,

Marjolein

3

Het is een best groot huis. Een keer zo groot als haar vogelhuisje. En het is een 3D huis. Dus veel oppervlakte om te bewerken, maar dat is juist zo leuk!  :Y

4

Erg mooi!!!

5

Zonde om op te eten :D  :) wel ontzettend veel werk denk dat ik toch ooit ook maar eens zo setje moet halen hihi.. ze zijn zo leuk

6 Laatst bewerkt door Loretta (31-10-2013 14:23)

Moooooooooooi,!!! dit ziet er wel gaaf uit zeg!!!

Ik mag 14 december naar Marielle (ga de kerststal maken), ik hoop ook veel te leren.... dit ziet er echt gaaf uit zeg!!

Heb eigenlijk nog nooit een koekje gemaakt met icing... (ik maak wel veel fondanttaarten) maar een vriendin heeft ons opgegeven en nu zag ik dat het wel een gevorderde workshop is... zou het te doen zijn?