Onderwerp: [feedback] Mijn eerste Pioen!
Voor het eerst een pioenroos van suiker gemaakt... hij is wel 15 cm groot!
Graag zou ik nog wat feedback en/of tips krijgen om hem volgende keer nog mooier te kunnen maken...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [feedback] Mijn eerste Pioen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor het eerst een pioenroos van suiker gemaakt... hij is wel 15 cm groot!
Graag zou ik nog wat feedback en/of tips krijgen om hem volgende keer nog mooier te kunnen maken...
Ziet er goed uit, zeker voor een eerste poging! Kan je geen tips geven, ben zelf ook nieuw in het bloemen maken
Welke uitsteker heb je hier gebruikt? Ik heb ook nog geen ervaring met suikerbloemen maar vond het goed hoor
Welke uitsteker heb je hier gebruikt? Ik heb ook nog geen ervaring met suikerbloemen maar vond het goed hoor
Weet ik niet, ik heb hem geleend...
Een hele goede eerste poging. Ik zou proberen er wat meer lucht in te krijgen, vooral in de kern. En heb je de bloem ook gedust? Dat geeft meer diepte/levendigheid.
Een hele goede eerste poging. Ik zou proberen er wat meer lucht in te krijgen, vooral in de kern. En heb je de bloem ook gedust? Dat geeft meer diepte/levendigheid.
Bedankt voor je tips!
Gedust heb ik niet, nog nooit eigenlijk... dus dat durf ik niet, daarnaast heb ik ook de juiste kleur niet...
hoe krijg ik meer lucht in de kern? De knop in het midden is sowieso van piepschuim, dus daar kan het niet, maar de eerste laag na het bedekken van de knop zou wel kunnen, maar hoe dan?
Ik denk dat het al helpt als je niet met een piepschuim bol begint of een kleinere. En dusten, gewoon een keer proberen .
Ik denk dat het al helpt als je niet met een piepschuim bol begint of een kleinere. En dusten, gewoon een keer proberen
.
ga ik een volgende keer doen, bedankt!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [feedback] Mijn eerste Pioen!