Re: Keestaarten
Wij mochten nooit met eten spelen...ik vind het er respectloos uit zien.
Flikker t maar bij elkaar..... 
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Keestaarten
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wij mochten nooit met eten spelen...ik vind het er respectloos uit zien.
Flikker t maar bij elkaar..... 
heel bijzonder.... 
ik denk dat kees precies heeft wat ie wil! Er word over zijn werk gepraat
Dat had ik ook al bedacht
Veel dames balen als er weinig reacties komen op hun mooie taarten en op deze 'taarten' komen heel veel reacties.
Pooh, vind jij het een reclame voor je forum?
Iedereen is hier met hygiene bezig en dat is
hier verre van. Daarbij vind ik het geen taart.Je presenteren een taart och niet op een
afgebroken dienblad?
Het is niet 'mijn' forum.
Het is een forum voor iedereen, dus als iemand zulke taarten wil posten dan mag dat.
En ja, er wordt over de taarten gesproken, prima, alleen de manier waarop iets gezegd wordt mag best wel wat netter. Doe maar net of er een echt persoon achter de forumnaam zit....
Ik dacht serieus dat het een grapje was heb ook niet de hele lap tekst gelezen... maar ehum welkom?
IK dacht, lekker taart....maar bij het zien van de foto's wekt mijn maag andere gedachten op
Heb maar weer snel weg geklikt.
Daarbij vind ik de werkplek nou niet echt bepaald hygienisch 
kom op hé, dit is echt niet serieus hoor!
hahaha.... er wordt iig over gepraat, en dat was waarschijnlijk precies de bedoeling 
ik kan het niet laten om hier ook even op te reageren:
Ik vind het heel knap hoor!!!!
op je eerste taartpost hier al 3 pagina's met reacties 
ik kan het niet laten om hier ook even op te reageren:
Ik vind het heel knap hoor!!!!
op je eerste taartpost hier al 3 pagina's met reacties

Door een tip ben ik mijn grote vriend weer tegen gekomen.
Whahaha...sorry Poeh.. ik kan hem echt niet serieus nemen.
[edit]Marktplaatslinkjes zijn hoe dan ook niet gewenst (M.) 
...als jullie dus taart willen eten en feest willen vieren dan heb ik nu reclame voor hem gemaakt.
Oeps..misschien mag dit niet...
...dan maar snel verwijderen, moderators.
Volgens mij wil hij ook niet serieus genomen worden
. Ik heb ook zo'n buurman...die doet het erom. Niet met eten trouwens, maar wel met andere dingen. Loopt hij in een paashaaspak of met een petje waar zo'n propellor op zit, kledingcombinaties van 'oeps' 'slik'. Op de begrafenis van zijn schoonmoeder had iedereen het een beetje benauwd....wat zal hij nu weer aantrekken?.....een Hawaii blouse en geruite korte broek? Misschien wel met die propellorpet op? Dat had hij gelukkig niet. Hij was gepast gekleed.
Maar hij weet goed waar hij mee bezig is en lokt een reactie ook vaak uit. Ik kan goed met hem opschieten, maar hij is wel vreemd
. Een beetje een verstrooide professor, denk ik, want hij is nl zeer goed opgeleid.
Wil nog wel iets zeggen trouwens......ik volg dit topic nu al een hele tijd en heb als eerste gereageerd op de vreemde tekst (die mijn buurman trouwens ook geschreven kon hebben
). Ik ben ook geen fan van zijn creaties, maar sommige reacties vind ik wel erg....uh...niet leuk, te ver gaan, eerlijk gezegd.
Moest het toch even kwijt.....

Ik heb hier gewoon lol om, Esther. 
Zie nu pas jouw reactie
. Ik heb op je link geklikt. Wist niet eens dat deze bestond
. Kon de tekst er alleen niet bij lezen, die floepte gelijk weg, jammer genoeg... Dit zou trouwens ook een actie van mijn buurman kunnen zijn
. Misschien doet hij dit al... 
Ik moet er wel om lachen eigenlijk.....geniaal.
hihihi de link van dit topic staat erbij geweldig..
zelf vind ik het er ook niet smakelijk uit zien maar hoe hij het heeft omschreven geweldig!!!
las dit topic al tijdje (maar geloof ik niet gepost
)
maar ik zie de humor er wel van in.. en gelukkig de kinderen ook 
denk dat dit zogezegt de kunstzinnige vorm van je moet jezelf niet te serieus nemen tour 
Kees. Held.
Sorry hoor maar hoe hierop gereageerd wordt vind ik gewoon ronduit onbeschoft.
Waar hálen jullie de brutaliteit vandaan om iemand zo onderuit proberen te halen? Ik vind het niet getuigen van enig fatsoen en heb bijna last van plaatsvervangende schaamte. Doe eens normaal.
En natuurlijk is dit allemaal een grap, ik kom hier via slechte grappen die een link hadden naar een marktplaatsgrap die doorlinkt naar dit. Zien jullie hier de humor niet van in ofzo? Stel zuurpruimen.
heel apart niet mijn
smaak,
ik kom hier via slechte grappen
Volledig terecht: een slechte grap.
Of je het niet kan waarderen of niet: ik kan dan weer niet waarderen dat mijn website op Marktplaats wordt genoemd als referentie voor dit soort zaken.
Over brutaliteit gesproken: registreren op een community-site om hier even met het vingertje te zwaaien valt ook in die categorie.
Als je er nog iets over kwijt wilt: je mag me mailen. Zo ook Kees. Voor nu is het hier klaar.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Keestaarten