Onderwerp: Vier keer anders...
Voor degene die me kennen weten dat ik hier met regelmaat te vinden ben, maar ik zat me net te bedenken dat ik eigenlijk bijna nooit meer iets post van wat ik maak...
Oops!
Voor degene die er inspiratie uit wil/kan halen daarom bij deze wat taartjes e.d. van me.
Ow en ik hou van veel foto's, dus voor degene die daar ook van houden, het zijn er nog al wat.
Een sweettable voor een vriendinnetje van me die een housewarming gaf.
De 'deal' (noemde we zo voor de gein) was dat na alle hulp die we van haar kregen tijdens onze verhuizing vorig jaar dat ik haar ook zou helpen met haar nieuwe huis en een sweet table zou maken bij de housewarming.
Daar heb ik me natuurlijk aangehouden.
Ik weet helaas niet meer wat de vullingen waren, en de smaak koekjes, cupcakes, sorry!
Helaas me fototoestel vergeten, dus ik heb op het feest zelf alleen ffies met me telefoon foto's kunnen maken:
Een taartje voor mijn nichtje Farah die 2 werd.
Onderste was gevuld met 2 laagjes mokkacrème, en een laagje crème met chocodrops.
Bovenste was gevuld met 2 laagjes aardbeiencrème met verse aardbei en een laagje aardbeienconfituur.
Met het meest geneerde onderwerp als maar kan denk ik zo: BUMBA!
En toen kreeg ik ook nog een verzoekje van onze buurvrouw.
Of ik een taartje voor haar zoon wilde maken voor zijn verjaardag.
Ik vroeg of ze het leuk vond om zelf mee te helpen, dus we zijn een dagje samen gaan zitten en hebben dit taartje gemaakt.
Buurvrouw heeft de flatjes zitten maken en de bijltjes en ook wat cupcakes, maar die stonden weer niet op de foto.
Vond het echt een vreselijk moeilijk onderwerp, the Avengers, maar van favoriete figuurtjes hebben we wat dingen kunnen verwerken.
Web van Spiderman, schild van Captain America, vingers van de Hulk, hamer van Thor, pijl van Hawkeye en het logo bovenop is van het geheel samen 'the Avengers'.
Vulling weet ik ff niet meer...
En voor mijn kleine nichtje Norah een Fifi taartje.
Gevuld met 2 laagjes aardbeiencrème met verse aarbeitjes en een laagje aarbeienconfituur.
Pfff, dat was het...
Sorry modjes, even alles maar bij elkaar want vind het zo vervelend om zo veel titels te moeten aanmaken.