1

Onderwerp: modern en strak

Via een taartkennis van hier deze opdracht gekregen; nogmaals hartelijk dank Linda :)

Ze wilden een taart geinspireerd op hun kaart, zonder veel toeters en bellen. Toen ik hun kaart kreeg zag ik een zwart vierkant met knalroze Ja! erop. Binnenin is de kaart zwart-wit gestreept met in roze vierkanten de tekst. Ik was al aan het denken aan een zwarte taart met 1 roze laag ofzo, maar nee, bruid wilde een witte taart :)

Aldus:
https://lh4.googleusercontent.com/-6P5xgFiC7J4/UjwzmH-D0UI/AAAAAAAAZ9Q/xloWt8Z2i6g/s800/IMG_8354%2520%2528Kopie%2529.JPG

Aangekomen op de locatie de taart op de opgegeven plek neergezet, pal naast de deur :think: Het was daar echt heel klein, kan me niet voorstellen waar ze die 36 gasten laten :nooo De meneer zou zorgen dat er niemand tegen de taart aanliep... :s
Komt de mevrouw eraan, zegt ze: 'waar is het bruidspaartje bovenop?'.
Dat is er niet, want daar hebben ze het nooit over gehad :)
Dat leek haar sterk... ze keek misprijzend naar de taart...
'Nou ja, ik heb er nog wel eentje liggen' zei ze toen....!
Duidelijk gezegd dat ze het niet wilden, net zo min als de namen.
Ze twijfelde erg....
De taart zou nog verplaatst worden en nee, ik hoefde niet te helpen of te wachten....

:think: Hoop heel erg dat het bruidspaar de taart zo te zien heeft gekregen, zonder bruidspaartje of wat dan ook  :s 

Gevuld met elk 2 lagen frambozenmbc en 1 laag witte chocmbc, elke laag op frambozensaus; in de witte chocmbc hele frambozen. Taart afgesmeerd met witte chocganache en ingepakt in marsepein.

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

2

Re: modern en strak

Ook wat een verhaal! Zou toch wat zijn als ze er brutaal wat bij zetten.....jij hebt in ieder geval hier je bewijs :) hij is erg mooi!

3

dank je :)

Ik had echt de ceremonie meester er bij gehaald wat een raar mens!

Groetjes Martine www.tinustaart.com

5

Geeeen idee of ze die hadden :)

Zag net een bericht van Linda (zij was avondgast): Taart was top hoorde ik!! Heel mooi en lekker...!!
Dus jeeeeee :)

6

hihihihi lekker dan een ouderwetse dame die denk dat plastic poppetjes op een bruidstaart horen

Maar ik vind je taart prachtig!!!! :Y

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

7

Mooie taart Carien! Wat vervelend om toch steeds weer te moeten horen dat de locatie zo neerkijkt op taartenbaksters... Je taart is juist prachtig. En zo lekker gevuld ook.

Tieneke

8

Echt een super taart Carien! Ontzettend strak en helemaal in de stijl van de kaart. En ja, met zulke complimenten van de bruid heb je het sowieso goed gedaan  :thumb: 

Het is jammer dat je haar gezichtsuitdrukking niet kon zien, toen ze vertelde hoe lekker die was... Ik kreeg gelijk zin in taart haha

Groeten,
Linnn

9

:thumb:  :D

10

Ik vind hem prachtig !!! :thumb:  en vooral superstrak allemaal!!. Simpel en chic !!

11

Wauw, toptaart afgeleverd weer!

Enneh, als ze er geen verstand van hebben, moeten ze lekker hun mond houden  :P!

12

dank jullie wel :)

13

Heel erg mooi!
En hopelijk bleef hij zo, wat raar op die locatie.

14

Nou ja waar bemoeid zo'n mens zich mee :s
Ik vind hem super!

15

Wat een verhaal zeg, met die "dame" op de locatie :rolleyes: ! Maar je taart is prachtig. Heel mooi, die knalroze accenten :thumb:  :thumb:

16

Heel mooi gedaan!   Mooie weergave van de kaart als ik het zo lees  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

17

Ik vindt em in elk geval prachtig, een paar plastic poppetjes zou afbreuk doen aan het geheel vind ik.
Echt super gedaan, mijn complimenten.

groetjes, Petra