Onderwerp: kussentje?
en dan heb ik weer eens een vraag: hoe maken jullie een kussentje? Uitsnijden? Cake of biscuit?
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » kussentje?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
en dan heb ik weer eens een vraag: hoe maken jullie een kussentje? Uitsnijden? Cake of biscuit?
kake is beter denk ik...met een stevige vulling....want die ik maakte vandaag had ik te zachte vulling en gewone biscuit...dus gewoon op elkaar...vulling erin en in de vorm snijden... staat een howto op cakecentral...
als je kijkt bij de topic van mijn taart in de parade vind je de link...
dat de kussen onderaan ook nog uitgesneden moet worden maakt t best lastig vind ik....
hmmmm..... ik wilde het maandag gaan proberen, maar misschien wacht ik daar dan nog even mee (moet maandagmiddag een taartje meenemen op verjaardagsvisite..)
Ik had nog niet eens gezien dat jij er net een gemaakt had.... Kan hier op het werk je link helaas niet openen maar dat ga ik straks thuis nog wel doen! Lijkt me toch wel erg leuk! Die van jou is prachtig!!
nou gewoon doen!!! het was erg leuk om te maken.....
op Cake central staat een how to hiervan ...
ja dat was dus die link die ik op het werk niet kon openen, heb ik ondertussen gedaan; ziet er goed uit alleen het verhaal over de fondant aan de onderzijde vind ik niet helemaal duidelijk, 'gewoon' naar onderen frotten of kun je hem ook op z'n kop leggen en dan de onderkant netjes krijgen (of krijg je dan een platte bovenkant van het liggen?)
Questions, questions....
Ik zou 'm niet omkeren! Gewoon eronder "frotten"
Als je de marsepein van hoek tot hoek, waar je taartje dus "schuin" naar binnen loopt, van links naar rechts gezien, dus niet van boven naar beneden gezien (en dit "zien" allemaal "taartsgewijs ), recht afsnijdt, dan past het onder de taart. Is dit te volgen
???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » kussentje?