Onderwerp: Pretty in pink
Deze taart is gisteren opgehaald. Gevuld met van boven naar onderen: aardbeiencrème + aardbeienjam, banketbakkersroom + aardbeienjam en witte chocolade crème + aardbeienjam.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Pretty in pink
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze taart is gisteren opgehaald. Gevuld met van boven naar onderen: aardbeiencrème + aardbeienjam, banketbakkersroom + aardbeienjam en witte chocolade crème + aardbeienjam.
Mooie strakke taart!
Wauw, prachtig
Jeeeeeee wat is ie moooohooooi!!!!!
Echt heel erg mooi!!!!!!!
Heel mooi
Ook weer prachtig! En zo mooi gefotografeerd love it
Ge-wel-dig! zag je taart net via FB ook al voorbij komen. I love it!
En ook deze achtergrond weer
Dank jullie wel!!
Hahahaha, ik kwam er gisteren laat pas achter dat het een bruidstaart blijkt te zijn De aanvraagster heeft het daar in haar mails met geen woord over gehad....
Prachtig!!
Superrrrr lief!
Echt heel erg mooi. Ongelooflijk hoe mooi en strak je taarten altijd zijn.
Mooi strak, lekker felle kleuren, schitterende bloemen, super duS!
Het ziet er echt prachtig uit!
Heel mooi Tamara
Deze is ook super mooi. Net zo mooi als je blauwe taart. Ik kan echt niet kiezen welke taart mooier vind. (trouwens , ik heb je blauwe bloemen volgens jou how to... gedaan en bij de klein en fijn topic gepubliceerd een week geleden. Dank je voor je duidelijk uitleg).
Mag ik vragen: de laatste tijd heb je deze achtergrond voor al je taartjes. ik vind het super mooi
. Heb je dat muur ergens in je huis of buiten?
ik ben er echt flieft op Tamara ,dus ik blijf reageren whahahahah.
taartgroetjes Carla X
Deze is ook super mooi.
Net zo mooi als je blauwe taart. Ik kan echt niet kiezen welke taart mooier vind. (trouwens , ik heb je blauwe bloemen volgens jou how to... gedaan en bij de klein en fijn topic gepubliceerd een week geleden. Dank je voor je duidelijk uitleg).
Mag ik vragen: de laatste tijd heb je deze achtergrond voor al je taartjes. ik vind het super mooi![]()
![]()
. Heb je dat muur ergens in je huis of buiten?
Ik heb ze gezien, heel leuk!
Die achtergrond, en ook die op de vloer ligt, heb ik gekocht op fotoachtergronden.nl (even www. ervoor). Ze hebben er heel veel, ik ga er binnenkort weer 1 of 2 bij kopen
ik ben er echt flieft op Tamara ,dus ik blijf reageren whahahahah.
taartgroetjes Carla X
Hahahaha, reageer maar zo vaak als je wilt, het gaat mij niet vervelen hoor
Oh wow!!!! Echt heel erg gaaf!
Super mooi gemaakt!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Pretty in pink