1

Onderwerp: hoeveel taart voor 100 personen

Normaal heb ik met mijn 3 etage harten statief genoeg voor 100 maar dan krijgt iedereen gewoon een klein stukje. Nu wil de bruid alleen mijn taart als desert doen en verder niets bij? Hoe veel taart zou ik dan moeten maken? Oef dit is iets nieuws voor mij hehe. Hoeveel lagen zouden jullie gemaakt hebben? hoef niet precies te weten maar zo ongeveer

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

2

Re: hoeveel taart voor 100 personen

Zou toch snel aan 6 of 7 lagen denken. Ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoe groot je bakblikken zijn.
Ik had voor m'n bruidstaart 4 taarten van 20, 24, 26 en 28. Dat was genoeg voor zo'n 50 man.

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

3

sjonge zeg... dat wordt me wat... grootste taart die ik ooit ga maken... zit zelf te denken om hart statief te gebruiken als centrum en daar dan om heen gewone harten te maken in zelfde stijl met van die Icing bruggen te verbinden aan centrum. Maar dan moet ik platen gaan inkopen en heb nog maar twee weken ugh... Kan dan wel wat verschillende smaken vulling maken:D

4

ooo help. Dit haat ik. Loop al weken te zeuren bij de bruid of ze weet voor hoeveel gasten ik taart moet maken en dat ik echt wel tijd nodig heb om me voor te bereiden. Nu kom ik dus achter dat ik niet genoeg hartplaten heb. Iemand in de buurt van Hardenberg van wie ik er een paar lenen kan?? Rij graag een uur om op te halen hehe

5

De gasten krijgen tevoren toch nog ander eten? Het is toch niet de bedoeling dat iedereen 5 stukken gaat eten..
En anders gewoon je gebruikelijke harten en event nog met hart versierde cupcakes ofzo, met dezelfde accenten als je taart?

6

Wat je eventueel ook nog kunt doen, is je hartstatief gewoon gebruiken, die in het zicht zetten, en dan nog een paar taarten, eventueel ook harten, simpel versierd 'achter' kunnen zetten, als de aangesneden taarten op zijn haal je die om aan te snijden.
Zo hebben wij het ook gedaan met een bruidstaart waarbij de bruid perse 9 taarten wilde, maar wij in onze standaard er maar 7 kwijt konden (er bleven er overigens ook ruim 3 over!).
Ik reken voor 50 personen een ronde taart van 30, 25 en 20 cm.

Mijn website: Presentaart

7

mascha schreef:

Wat je eventueel ook nog kunt doen, is je hartstatief gewoon gebruiken, die in het zicht zetten, en dan nog een paar taarten, eventueel ook harten, simpel versierd 'achter' kunnen zetten, als de aangesneden taarten op zijn haal je die om aan te snijden.
Zo hebben wij het ook gedaan met een bruidstaart waarbij de bruid perse 9 taarten wilde, maar wij in onze standaard er maar 7 kwijt konden (er bleven er overigens ook ruim 3 over!).
Ik reken voor 50 personen een ronde taart van 30, 25 en 20 cm.

Ja dat zou ook nog kunnen maar ga denk ik voor de uitdaging om een groot geheel er van te maken;)

8

Een hele klus om tedoen,maar wel leuk,ik zou in ieder geval genoeg maken en ook wat achter de hand houden die wat eenvoudiger versierd zijn zidat je genoeg hebt,succes ermee!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

9

Ben het met de rest eens...

Wat een leuke klus...dat zijn wel mega veel taarten...hoop dat je je ide

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl