1

Onderwerp: Lekker mango recept?

Ik moet binnenkort een taart met een kokos en mangovulling maken, mbc met mango om precies te zijn. Nu heb ik geen Patidess mango meer in huis (eerlijk gezegd vond ik deze smaak ook helemaal niet lekker). En vraag me af of er lekkere recepten zijn voor mbc mango?

Stukjes mango pureren en erdoor doen, lijkt me te nat, hoe krijg ik die mango smaak in de mbc?

2

Re: Lekker mango recept?

Als je verse mango wilt gebruiken blancheer m dan even, anders wordt je bc waterig en bitter door de enzymen.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3 Laatst bewerkt door Carien (13-09-2013 08:44)

ik 'knikker' altijd verse fruitpuree door de mbc, gaat prima :Y
Fruit ook op kamertemp en dan maar mixen :)  Mocht de mbc het niet goed pakken, dan de bak even in warm water zetten, mbc wordt dan iets zachter en neemt het wel op :Y

deze is met frambozen  :)  https://lh6.googleusercontent.com/-Om-ltvQCd5U/UefvKheserI/AAAAAAAAZd4/_5ZWdGoAtA8/s640/IMG_7725%2520%2528Kopie%2529.JPG

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Ik had laatst de mango uit de diepvries van de A&H, vond ik erg goed en de klant ook. Wil deze eigenlijk nu weer gebruiken. Hoef ik dan dus niet te blancheren Mirjam.

@Carien, wat bedoel je met fruitpuree, zou ik deze ontdooide mango moeten pureren?

5

:Y , ik pureer tenminste frambozen, blauwe bessen en aardbeien en doe dat er dan door.
Je kunt ook voor (kleine) stukjes kiezen natuurlijk :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

@ Carien, Bedankt voor je reactie!