1

Onderwerp: [FEEDBACK] Angry birds puzzeltaart

Hierbij m'n eerste puzzeltaartje. Ik wilde graag wat feedback ontvangen :)

Ik heb de angry bird zelf getekend, en overgetrokken op fondant. De taart is gevuld met jam en aardbeien vlaai vulling. Het witte randje is gemaakt met een vormpje, en zo over elkaar geplakt. Zijn er op of aanmerkingen?

http://i44.tinypic.com/eb4ema.jpg

http://i39.tinypic.com/2jczix5.jpg

Re: [FEEDBACK] Angry birds puzzeltaart

Helemaal niemand?  :(

3

ik zou je vingers nog even over de randjes halen ( van de ogen en snavel en de naam enz) om de puntjes weg te halen zeg maar.. nu zie je precies waar je gesneden heb om het in vorm te krijgen.

en ik zou die 26 niet in die kleur er op doen... liefst gewoon ook fondant, dat stukje taart ziet er niet zo lekker uit... is net alsof er op gespuugd is haha

verder vind ik hem erg leuk! haha

4

Daar heb ik niet veel aan toe voegen, dus wat zij zei ;)

Gewoon alles wat netjes/ glad afwerken en tenzij je heel handig bent met icing, gewoon alles in fondant houden. Blijft het mooiste resultaat. ( Maar icing is ook niet mijn ding ;) )

Leuk taartje  :)

Believe, Feel, Love, Be, Create, Inspire..
Facebook

5

Ik vind hem leuk qua idee, maar ik vind de puzzeldelen niet strak genoeg.
Je deze uitgesneden, kun je een deel uitsteken en van daar uit bijsnijden zoals bijv. de driehoeken voor de snavel?
De ogen kun je ook uitsteken als rondje en met je vinger ovaal vormen. Dan zijn ze strakker. Knippen gaat ook goed.   

Of een scherper mesje pakken en de randjes nastrijken met je vingers.

De onderrand vind ik mooier als het uit 1 geheel is.

Maar nogmaals, best oke hoor.

Bedankt! Hier kan ik wat mee :)
Ik gok dat ik volgend weekend weer wat tijd heb, en en ga ik aan de slag met jullie adviezen.

En fondant knippen, dat ik daar zelf niet op gekomen was! Super, dank jullie :)

voor de taart zelf, het fondant wat langer doorkneden voor het uitrollen. Taart voor het bekleden laten opstijven in de koelkast.
Leuk begin toch?!