1

Onderwerp: Een 3 voor Moos.

Voor Moos een 3 voor zijn derde verjaardag, graag iets van Percy (thomas de trein). De 3 lukte wel aardig maar in boetseren ben ik geen ster, daarom alleen de rails er op en de ouders zouden er het treintje zelf opzetten. Gevuld met slagroom en braam/bessen gelei.
Het was nog een hele toer om de 3 te bekleden maar dat heb ik handig weg weten te werken onder een beetje gras met een bloemetje.

http://i749.photobucket.com/albums/xx133/keukentje1/3taart001_zpscf0f1d4c.jpg

Christine.

2

Re: Een 3 voor Moos.

Ik vind 'm heel erg leuk geworden. Ben benieuwd, heb je een cakevorm voor de 3, of heb je de cakes in deze vorm gesneden. Ziet er goed uit in ieder geval.

3 Laatst bewerkt door keukentje (02-09-2013 07:55)

Chantaldb schreef:

Ik vind 'm heel erg leuk geworden. Ben benieuwd, heb je een cakevorm voor de 3, of heb je de cakes in deze vorm gesneden. Ziet er goed uit in ieder geval.

Nee ik heb geen bakvorm in een 3. Ik heb van een vriendin haar tulband vorm geleend (eentje die glad is en niet met die specifieke tulband ribbels) en daar een 3 van geknutseld. Eerst op patroon papier de vorm na getekend en toen vouwen tot ik een 3 had, deze mal heb ik weer op het biscuit gelegd, deze was bevroren zodat het snijden makkelijk zou gaan en niet zou gaan kruimelen, daarna in plakken gesneden om te vullen, beide delen zijn 2 maal gevuld.

Christine.

4

:thumb: echt helemaal leuk en mooi :Y  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl