1

Onderwerp: Mijn eerste bestelling.

Hoi,

Ik ben pas met mijn site en bedrijfje begonnen (01-08-2013) en heb vandaag mijn eerste bestelling afgeleverd. Het moest natuurlijk wel de mooiste taart tot nu toe worden en dat is aardig gelukt. Ook natuurlijk nog genoeg ruimte voor verbetering, maar al met al heel blij met het eindresultaat.
Vooral omdat er ook nog wel het een en ander mis ging, zul je altijd zien ;-).

http://cake-ellicious.nl/wp-content/uploads/2013/07/Dora-Boots-en-Swieber.jpg

Bedankt voor het kijken en heb je nog tips, dan hoor ik het graag!
Groetjes
Ellen

www.cake-ellicious.nl
Kom maar kijken bij de rest van mijn taartjes of natuurlijk op facebook! facebook.com/cake-ellicious

2

Re: Mijn eerste bestelling.

Leuke nette taart, mag je trots op zijn.

3

Leuke taart hoor :thumb:

4

Leuke taart hoor :thumb:

5

Mooi hoor. Daar mag je zeker trots op zijn!

6 Laatst bewerkt door Marulanda (25-08-2013 08:11)

Mooie taart hoor!
Daar is helemaal niets mee, mag je harstikke trots op zijn!! :Y
En tips heb je niet nodig hij ziet er geweldig uit  :Y
En met die zwarte achtergrond zodat je taart mooi naar voren komt, helemaal top :thumb:

Waar ik je nog wel een tip voor geven is je website.
Die heb ik net even aangeklikt maar ik vind hem nogal donker, je hebt een tekst die over het beeld heenloopt in het grijs met een zwarte achtergrond waardoor je echt moeite moet doen om de tekst te kunnen lezen.
En ik kan ook geen duidelijke fotos zien van wat je hebt gemaakt.
Er is een klein balkje waar je de helft van een taart/cupcakes of wat je ook hebt gemaakt kunt zien en ik zal just wel fullvision willen hebben van de lekkernijen die je hebt gemaakt ;-)
Verder vind ik je prijslijst erg duidelijk en hoe je de workshops aanbiedt vindt ik ook erg vrolijk (met koksmuts en cadeautje) Leuk idee :thumb:
Je logo is ook erg leuk :thumb:

Dank jullie wel!
@Marulanda, ik ben inderdaad nog bezig met die tekst. Bedankt voor de tips!

Groetjes
Ellen

www.cake-ellicious.nl
Kom maar kijken bij de rest van mijn taartjes of natuurlijk op facebook! facebook.com/cake-ellicious