1

Onderwerp: Topsy turvy koekjes

Koekjes bakken is zó leuk. Zeker als je weer een nieuwe uitsteker hebt gekocht  :) . Dit keer heb ik het recept voor chocoladekoekjes gebruikt uit het Koekboek. Echt heerlijk, als ze uit de oven komen is het zo moeilijk om ze niet allemaal meteen op te eten  :9 .
De koekjes zijn versierd met satin ice fondant.
Bedankt voor het kijken en je reactie!

http://3.bp.blogspot.com/-57DONo07eVU/Uhd0wscwT0I/AAAAAAAACrk/hY5s35ojWj0/s1600/DSCN1626.jpg

2

Re: Topsy turvy koekjes

Zit er leuk uit!
Hoe voorkom je dat de koekjes zacht worden???
Ik versier koekjes altijd met RI en dan na het drogen nog weer even in de oven op lage temperatuur. Maar dat zal met fondant niet lukken...

Hoor het graagl
Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

3

leuke vorm  :thumb:  en de prints op het fondant is ook erg leuk.

4

Mooie koekjes, leuk in dat groen/blauw :thumb:

5

Dolfijn schreef:

Zit er leuk uit!
Hoe voorkom je dat de koekjes zacht worden???
Ik versier koekjes altijd met RI en dan na het drogen nog weer even in de oven op lage temperatuur. Maar dat zal met fondant niet lukken...

Hoor het graagl
Gr. Dolfijn

thx. ik laat de fondant na het uitsteken even wat harder worden, dan doe ik het op het koekje, laat het nog even drogen en doe het dan in een tupperdoos met een handje rijst erbij. ik vind niet dat ze echt zacht worden. maar ik denk dat die truc met de oven ook wel zou kunnen met fondant hoor, had er zelf ook al aan zitten denken.