1

Onderwerp: Naam houden of een andere kiezen?

Hoi,

Al een tijdje plaats ik foto's van mijn taarten en andere baksels op mijn facebookpagina. Dat doe ik onder de naam Just4Cake.

Ondertussen ben ik serieus aan het kijken of ik me in ga schrijven bij de kvk. Toen ik alles aan het uitzoeken was begon ik ineens te twijfelen over de naam.
In het begin bakte ik alleen maar taarten, maar nu bak ik ook vele andere dingen.  :D Dus eigenlijk vind ik de naam niet meer erg passen bij de dingen die ik doe.

Wat vinden jullie? Deze naam gewoon aanhouden of toch een andere kiezen? Iets waarin mijn naam in voorkomt vind ik ook erg leuk.

2

Re: Naam houden of een andere kiezen?

Bij just4cake moet ik aan Judy ( www.j4cake.nl ) denken. Lijkt mij niet zo handig.

www.madebyanke.nl Groetjes van Anke

3

Re: Naam houden of een andere kiezen?

madebyanke schreef:

Bij just4cake moet ik aan Judy ( www.j4cake.nl ) denken. Lijkt mij niet zo handig.

:Y  :Y   dat heb ik nou ook

naast dat het niet handig zou ik er ook niet echt blij mee zijn als iemand zo dicht bij mij naam zou zitten

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

4

Re: Naam houden of een andere kiezen?

madebyanke schreef:

Bij just4cake moet ik aan Judy ( www.j4cake.nl ) denken. Lijkt mij niet zo handig.

Bedankt voor de tip. Ik had nog niet gehoord van die site. Dus ik zal het zeker meenemen in mijn overweging voor een eventuele nieuwe naam.


Er zijn op het moment zoveel mensen die taarten maken en een website hebben, dat je er bijna niet meer aan ontkomt. Ik gebruik al 4 jaar deze naam en heb ook twee jaar een website gehad, deze heb ik stopgezet omdat ik niet meer de tijd had om hem bij te houden. Ik heb nog nooit last gehad van de verwarring oid.

Ik heb even op google gekeken, maar er zijn er ook een aantal die heel dicht bij jouw naam in de buurt komen. bv homemadebyanke (of is dat toevallig je eigen blog?) en madebyanneke.

5

Re: Naam houden of een andere kiezen?

Petra26 schreef:
madebyanke schreef:

Bij just4cake moet ik aan Judy ( www.j4cake.nl ) denken. Lijkt mij niet zo handig.

Bedankt voor de tip. Ik had nog niet gehoord van die site. Dus ik zal het zeker meenemen in mijn overweging voor een eventuele nieuwe naam.


Er zijn op het moment zoveel mensen die taarten maken en een website hebben, dat je er bijna niet meer aan ontkomt. Ik gebruik al 4 jaar deze naam en heb ook twee jaar een website gehad, deze heb ik stopgezet omdat ik niet meer de tijd had om hem bij te houden. Ik heb nog nooit last gehad van de verwarring oid.

Ik heb even op google gekeken, maar er zijn er ook een aantal die heel dicht bij jouw naam in de buurt komen. bv homemadebyanke (of is dat toevallig je eigen blog?) en madebyanneke.

Nee dat is niet mijn blog en ik ben er niet happy mee.  :/

www.madebyanke.nl Groetjes van Anke