1

Onderwerp: Kleurstof waar het niet hoort...

Gelukkig niet op mijn keukenkastjes, maar ik was gisteravond fanatiek aan het boetseren en moest kleine stukjes kleuren. Mijn handschoenen waren op en je raadt het al. Mijn handen zijn nu...ff kijken...rood, rose, blauw en geel.....whahahaha...

Wassen met heet water en dreft scheelde al iets, maar niet alles is eraf.
Van te voren trouwens wel mijn handen ingevet met trex, maar ik heb van die schrale handen en dan gaat de kleurstof lekker in die groefjes zitten.

Ik neem aan dat het gewoon moet slijten.....whahaha...maar mocht iemand nog een gouden tip hebben houdt ik me aanbevolen en anders maar gewoon wachten tot carnaval....;-)

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

2

Re: Kleurstof waar het niet hoort...

Bij mij help wasmiddel heel goed.
Dus even wat persil ofzo op je haden, en dan goed wassen.
Werkt bij mij heel goed!
tja soms blijft er inderdaad wel wat zitten in een kloofje, ach kunstenaarshanden zullen we maar zeggen ;)

3

ff in de badkuip weken...

Voor volgende keer. Stop de kleuren tussen twee lagen marsepein en ga er met de deegroller over. Vouw en rol tot het meeste er in is verwerkt kan je rest met handen doen zonder al die kleuren op je handen te krijgen.

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

4

Ik kleur nooit met handschoenen dus als ik weer gevlekte hand heb weten ze alweer precies waar ik mee bezig ben geweest :D
Vooral rood blijft goed lang zitten :lol:

Alles goed???? nee 3 fout