1

Onderwerp: Help!!!

Kan me iemand vertellen hoe je aan z'on puzzeltaart begint??? Knip je een tekening uit en gebruik je die als patroon en kleur je de fondant met beetjes van tevoren??? Hier in Belgie heb je geen workshops en mijn kleinkinderen hebben toch liever een kindertaart met een puzzelplaatje dan een roos op hun verjaardagstaart........ ik weet echt niet hoe ik dit moet doen heb nog veel te leren als ik naar jullie taarten kijk!!!!!!!!!
Groetjes Nicole

Vele en lieve groetjes Nicole

2

Re: Help!!!

Hallo Nicole.

op www.felicitaartjes.nl kun je bij werkbeschrijving/how to naar beneden scrollen en daar staat het uitgelegd.

Succes ermee!!

3

In het topic van Mirjam, over de minie dokterstaart, had je deze vraag ook gesteld en gaf ik je het volgende antwoord.

Jozien schreef:

En Nicole t: Heel veel informatie kun je vinden in de FAQ van de site (staat voor frequently asked questions, ook wel veelgestelde vragen genoemd). Over allerhande onderwerpen vind je hier informatie.

Een goede uitleg over puzzelplaatjes maken vind je verder op www.felicitaartjes.nl onder werkbeschrijvingen/how to. succes!

Jozien.

Ik heb deze vraag even verplaatst van de taartenparade naar decoreren, want hier past je vraag beter. De taartenparade is voor het showen van taarten, voor je vragen kun je beter

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

BEDANKT!!!

Jozien schreef:

In het topic van Mirjam, over de minie dokterstaart, had je deze vraag ook gesteld en gaf ik je het volgende antwoord.

Jozien schreef:

En Nicole t: Heel veel informatie kun je vinden in de FAQ van de site (staat voor frequently asked questions, ook wel veelgestelde vragen genoemd). Over allerhande onderwerpen vind je hier informatie.

Een goede uitleg over puzzelplaatjes maken vind je verder op www.felicitaartjes.nl onder werkbeschrijvingen/how to. succes!

Jozien.

Ik heb deze vraag even verplaatst van de taartenparade naar decoreren, want hier past je vraag beter. De taartenparade is voor het showen van taarten, voor je vragen kun je beter

Vele en lieve groetjes Nicole

Berichten [ 4 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren