Onderwerp: Teletubbies en prinsesje
Hallo allemaal!
Het is een tijdje geleden dat ik taarten gepost heb. Ik heb het ook een tijdje zo druk gehad met werk dat ik weinig tijd over hield om te taarten. Gelukkig heb ik afgelopen maand weer tijd vrij kunnen maken om 3 taarten in elkaar te zetten.
Twee ervan vind je hier, eentje bij de gewone taarten.
De eerste is een Teletubbies taart voor mensen bij ons in de straat. Bas, die 1 jaar werd, is gek van Teletubbies en begon te stralen toen hij de taart zag. Altijd een compliment natuurlijk. Gevuld met Aardbei en Slagroom / Banketbakkers room en Framboos. Ik vond de Teletubbies trouwens verschrikkelijk om te boetseren. Ze zijn wel 20 keer weer in elkaar gestompt. Ik vond dat ze bleven lijken op mensenhoofdjes, terwijl het natuurlijk beestjes zijn.. maar goed, uiteindelijk redelijk tevreden. Iemand met Teletubbie-ervaring die nog tips heeft?
De tweede is een prinsesje. Het nichtje van m'n vriend wilde zo verschrikkelijk graag een prinsessen taart dat ze begon te huilen toen ze hem zag Hij is misschien wat simpel, maar mama wilde h'm graag simpel (en zo roze mogelijk
)
Gevuld met slagroom en verse aardbeien
Bedankt voor het kijken.... tips zijn altijd welkom!