1

Onderwerp: fondant van De Bakzolder

Ik zit erover te denken om 's met fondant van de Bakzolder te gaan werken. Ze adverteren met "AZO vrije kleurstoffen" en dat lijkt me wel wat. Maar voordat ik een bestelling plaats en dan natuurlijk ook nog 's de verzendkosten kwijt ben, zou ik graag jullie ervaringen eens willen weten hiermee.
Is dit fondant lekker soepel? en goed kneedbaar? Ik ben gewend om met Funcakes fondant te werken, en dat werkt voor mij erg goed; kan ik het Bakzolder fondant daar mee vergelijken?

Graag hoor ik jullie ervaringen

Bij elke gelegenheid taart......tot het je neusgaten uitkomt.......

2

Re: fondant van De Bakzolder

Ben ook heel benieuwd. Ik twijfel ook, dus lees graag mee

3

Re: fondant van De Bakzolder

Ja hoor, zowel de fondant als marsepein is erg prettig om mee te werken, maar dat is mijn mening, en ik vindt het lekkerder dan die van Funcakes.

Christine.

4

Re: fondant van De Bakzolder

Dank je Keukentje voor je antwoord. Ik hoop toch nog op wat meer reacties, maar jouw ervaring is in ieder geval positief  :)

Bij elke gelegenheid taart......tot het je neusgaten uitkomt.......

5

Re: fondant van De Bakzolder

Hoi heb de bakzolder geprobeerd en vind het niks. Plakt me veel te veel. Ik had de fondant vast in de mal zitten en na uitrollen scheurde het voor het bekleden. Ik hoid het bij funcakes. Plakt niet en rolt en kneed fijn

6

Re: fondant van De Bakzolder

Ik gebruik eigenlijk altijd die van de bakzolder, heb maar een keer echt problemen gehad omdat ik het te lang had gekneed >.< verder vind ik het heel fijn!

groetjes, Vivian

7

Re: fondant van De Bakzolder

het is superspul van de bakzolder, heb er verschillende dingen van en er is nog niks wat me ervan tegenvalt
dus mijn mening is..... doen

8

Re: fondant van De Bakzolder

De fondant is iets plakkeriger, echter het is absoluut een goede fondant. Werkt fijn.
Ik weet niet waar je woont, anders kun je een keer iets testen van de bakzolder fondant in de winkel. We zitten in Deventer.

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl