1 Laatst bewerkt door Linmar7181 (17-08-2013 10:52)

Onderwerp: Na een jaar of 2 gelijk op bestelling aan de slag

2 jaar (bijna) geen taarten gemaakt, vooral druk geweest met andere baksels... Nu een bestelling voor een meisje dat 3 wordt vandaag en helemaal gek is op Kitty.
Wat een drama... Verkeerde marsepein, bleef maar plakken, vocht droop er gewoon uit, vulling wilde niet dik worden ( lactosevrije banketbakkersroom) dus gisteravond laat nog alternatief moeten bedenken...
Gelukkig is het eindresultaat aardig wat ik in gedachten had... Nu hopen dat de jarige hem ook mooi vindt, heb hem net afgeleverd.http://www.mijnalbum.nl/Foto550-TSU3DVUO.jpg

Het belangrijkste blijft toch dat een taartje lekker is!!!

2 Laatst bewerkt door bootje123 (17-08-2013 12:52)

Re: Na een jaar of 2 gelijk op bestelling aan de slag

Vind hem mooi gelukt hoor, de jarige zal hem vast ook mooi vinden! Vooral de letters vind ik heel leuk gedaan :)

3

Re: Na een jaar of 2 gelijk op bestelling aan de slag

dank je wel :) Twijfelde zelf heel erg over de letters, maar de marsepein was zo dramatisch dat er met tappits geen beginnen aan was. Jammer genoeg toonden de ouders geen interesse toen ik hem kwam afleveren, stond als een soort pizzakoerier onder bij de flat, doos werd niet eens open gemaakt... Heb via via begrepen dat de jarige hem wel leuk vond...

Het belangrijkste blijft toch dat een taartje lekker is!!!