1

Onderwerp: [FEEDBACK] From now on, I'll call you... Puss!

M'n vriend is binnenkort jarig, en gezien we allebei een zwak hebben voor Puss in Boots en dan vooral voor de "Puss eyes", had ik het "geweldige" idee gekregen om een 3D Puss taart te maken...

Zijn verjaardag is pas begin september, maar ik wou alvast eens oefenen omdat ik bang was dat het niet zo'n evidente opdracht was, en ik bleek gelijk te hebben... 

Na veel vloeken, is dit het resultaat geworden, ik ben niet echt tevreden en ook niet ontevreden...  Maar bij deze een oproep naar jullie of jullie tips hebben wat ik volgende keer beter/anders kan doen?

Oh ja, de snorharen ben ik vergeten maar die komen er volgende keer zeker op. 

http://www.mijnalbum.be/Foto-6YCEGRLP-D.jpg
http://www.mijnalbum.be/Foto-SNHYN3X3-D.jpg
http://www.mijnalbum.be/Foto-C3JPSGOU-D.jpg
http://www.mijnalbum.be/Foto-OHIJOOK6-D.jpg

Re: [FEEDBACK] From now on, I'll call you... Puss!

super leuk!!!

mischien nog de hoed die hij in de film ook in zijn handen heeft

4

Ik vind hem super. Ik zeg invriezen en bewaren voor het feest.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

5

Hij is echt super leuk!

Made with love!

ik vind hem heel goed gelukt hoor! de "puss eyes" blijven wel moeilijk denk ik, nog net iets meer drama proberen, maar is wel heel lastig denk ik.....

nancy79westerduin schreef:

mischien nog de hoed die hij in de film ook in zijn handen heeft

Ja inderdaad, aan de hoed had ik ook gedacht, maar ik was het gisteren eventjes zo beu :-)  En dan moet ik ook even nadenken hoe ik die een beetje goed geboetseerd krijg...

Saskia Janssen schreef:

ik vind hem heel goed gelukt hoor! de "puss eyes" blijven wel moeilijk denk ik, nog net iets meer drama proberen, maar is wel heel lastig denk ik.....

Toen ik de ogen aan het maken was, viel me op dat ze wat dicht bij elkaar stonden.  :-)  En de wenkbrauwen staan bij de echte puss nog wat dichter bij de ogen. Misschien moet er boven de ogen in de huid nog wat extra reliëf voor de dramatiek?  Of weten jullie een manier om de ogen blinkend te maken i.p.v. mat?

9

ik vind em GEWELDIG!!!! Mijn eerste reactie was 'neeeee' van verontwaardiging!!! Hoe goed hij gelukt was snap je?
Misschien krijg je het "puss eyes" effect nog meer door de wenkbrauwen iets lager te plaatsen en de ogen een tikje groter te maken en/of ze te laten blinken met pipinggel?? En iets langere laarzen misschien?
Maar ik blijf ernaar kijken hoor! I LOVE IT!!!

10

hoe heb je hem gemaakt?
Ik krijg opeens een kriebel.... :lol:

Kruimeleyn schreef:

ik vind em GEWELDIG!!!! Mijn eerste reactie was 'neeeee' van verontwaardiging!!! Hoe goed hij gelukt was snap je?
Misschien krijg je het "puss eyes" effect nog meer door de wenkbrauwen iets lager te plaatsen en de ogen een tikje groter te maken en/of ze te laten blinken met pipinggel?? En iets langere laarzen misschien?
Maar ik blijf ernaar kijken hoor! I LOVE IT!!!

Dank je *bloos* :-)
Ik zal eens op zoek gaan naar piping gel.  Ik vermoed dat ze dat hier in de webshop hebben?

12 Laatst bewerkt door Puss In Boots (17-08-2013 10:19)

Dank je iedereen voor de leuke reacties! 
Misschien kan ik bij de definitieve taart fotootjes tussendoor maken voor een how to...

13

ja zeker!
Kost wel wat... ik geloof zelfs dat er op het forum een recept staat om zelf te maken...

Kruimeleyn schreef:

ja zeker!
Kost wel wat... ik geloof zelfs dat er op het forum een recept staat om zelf te maken...

Super, ik ga eens op zoek gaan dan!!

15

Oh wat een schatje! Erg mooi gedaan. ik vind ook dat de Puss eyes echt moeilijk te maken zullen zijn. Echt wel een leuk idee!

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

16

Echt hartstikke leuk!! Ook als je jouw verhaaltje niet hebt gelezen, weet je dat dit Puss in boots is  :Y

Maar misschien nog z'n cape erbij en een zwaard om het plaatje compleet te maken? (En zijn hoed natuurlijk  ;) )

Ik vind trouwens z'n vacht erg goed gelukt ook  :thumb:

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

Ik vind hem ook Supergaaf gemaakt.

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

18

Hartstikke gaaf. En dit is nog maar een oefenproject? Ik vind hem al helemaal goed. Kan je geen tips geven om het nog beter te doen.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

Ik ben beetje onder de indruk, al die positieve reacties...  Heel leuk om te lezen.

Inderdaad, de definitieve versie moet ik meer afwerken, en jullie hebben hier alvast goede tips gegeven om hem nog beter te maken.   

Waar ik zelf ook moeite mee heb is om de verhouding armen/benen en het lijf goed te krijgen.  Hoe doen jullie dat? 
De achterpoten heb ik er maar gewoon "aangeplakt", ik wist niet goed hoe ik dat anders kon oplossen met die boots.  Hebben jullie daar ideeën voor hoe dat eventueel anders/beter kan?

20

Wauw!!! I love puss!!!
Wat een geweldige taart! Diep onder de indruk...

"Cut my pie into four pieces, I don't think I could eat eight." Yogi Berra

Oooooohh, puss in boots. Ik was ook op slag verliefd toen ik hem zag voor het eerst. En dan die ogen. Ik vind dat ie er super uitziet!! Die ogen ook. Dus wat mij betreft is ie zo al geslaagd!