Onderwerp: de eifeltoren

mijn vriendin komt morgen terug van vakantie en ze is bij parijs in de buurt geweest. en nou dacht ik laat ik een leuk taartje maken voor haar, dus heb ik van royal iceing een eifeltoren gemaakt. ik had wel geen goed spuit mondje eigenlijk maar toch vind ik hem best grapig geworden

moet nog wel aan mijn spuit skills werken, maar voor een probeersel toch best grappig

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YZQNNNPS.jpg

2

Re: de eifeltoren

Wow! Ik doe het je niet na in elk geval. Kan écht niet spuiten  :nooo

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

Noem je dit een probeersel?
Wauw wat een werk knap hoor :thumb:

Dankjewel hihi ja echt netjes is het niet hihihihi kan netter vind ik dan zelf hihihi maar dankje wel

5

Wow hoe heb  je dat voor elkaar gekregen? Ik vind hem heel goed gelukt!

Yesterday is history, Tomorrow is a mysterie
Today is a gift, that's why they call it the present

ik heb een eifeltoren getekend op bakpapier, en toen met iceing getekend  laten drogen en toen in elkaar gezet.

ik heb wel de eifeltoren in 3 stukken gedeeld, en dan 4 keer voor iedere kant.

je maakt dus 4 keer een onder kant, 4 keer een middestuk en 4 keer een boven kant.

dat laten drogen en dan in elkaar zetten dat vergt wel wat gepiel want je gaat plakken met iceing en vast houden voor even.

dus dan leg je alles op de buiten kant zo dat je aan de binnen kant de iceing kan doen en dan in elkaar zetten per gedeelte dus de onde, midde en boven kant dat weer laten drogen en dan als het goed droog is kan je gaan stapelen en plakken en dan weer laten drogen en je hebt een eifel toren

7

[MOVE] -> klein & fijn

8

Oja, dat klinkt wel logisch eigenlijk. Maar dan nog, wat een werk!

Yesterday is history, Tomorrow is a mysterie
Today is a gift, that's why they call it the present

Ja is best een hoop werk haha maar wel leuk. Zal straks de taart showen. Hij is bijna klaar