1

Onderwerp: Chocolade

Hallo allemaal!!

Ik wil binnenkort graag deze taartjes maken
http://img43.imageshack.us/img43/1347/ownv.jpg

Nu zou ik graag willen weten hoe ik van die 'chocolade druipers' kan maken, als op de afbeelding.
Ik heb al speciale smelt chocolade.

Ik hoop dat jullie het weten! Alvast bedankt voor reacties!!

Groetjes, Lydia

Re: Chocolade

Druipt het er niet automatisch langs als je ze overgiet met chocolade? Dan moet het alleen niet te vloeibaar meer zijn denk ik, anders druipt het te ver zeg maar...

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)

3

Ja daar ben ik dus een beetje bang voor, de laatste keer dat ik chocola ging smelten was het ontzettend vloeibaar.

Maar je denkt dat als ik het wat meer laat afkoelen het dan wel goed gaat?

4

Lydje schreef:

Ja daar ben ik dus een beetje bang voor, de laatste keer dat ik chocola ging smelten was het ontzettend vloeibaar.

Maar je denkt dat als ik het wat meer laat afkoelen het dan wel goed gaat?

:Y

Dat is toch een TAART waard!

5 Laatst bewerkt door Kaasvrouwtje (14-08-2013 12:06)

Dat denk ik wel, gewoon even wachten, voelen en kijken. Je ziet vanzelf wanneer het wat dikker begint te worden.

Ik ben benieuwd naar het resultaa(r)t!

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)

6

Oei, ik dacht dat ik al gereageerd had, maar er is blijkbaar iets niet goed gegaan!
Allemaal hartelijk bedankt! Dan ga ik dat gewoon proberen!

En ik zal er aan denken een foto te maken, ik vergeet dat namelijk ALTIJD! Maar vindt het voor mezelf ook leuker, zodat ik later nog kan zien hoe het was!

Jullie horen van me,
Groetjes,
Lydia

7

En anders de (niet te vloeibare) chocolade in een spuitzak doen.
Dan kun je een beetje "richten" zeg maar.
Dus eerst de druipers maken en dan de bovenkant vol doen.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym