Onderwerp: sweet table thema dubstep voor mijn zoontje
joey is 7 geworden en gek van"dubstep" hij luisterd elke dag muziek en danst al erg goed erop. hij was erg verrast door de taart met zijn "helden" erop!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » sweet table thema dubstep voor mijn zoontje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
joey is 7 geworden en gek van"dubstep" hij luisterd elke dag muziek en danst al erg goed erop. hij was erg verrast door de taart met zijn "helden" erop!
wow mooi hoor
Ook al zo mooi!!!
een keer is genoeg
dank je wel!
Mooi! Stoer!
Wat een stoere tafel. Ook zijn naam op de taart en het spandoek zijn tof.
Hoelang ben je ermee bezig geweest?
de hele week van te voren denk ik. plakken knippen verven. een goede planning is alles dat kan ik je wel zeggen hihi
Oh ja, deze is leuk zeg. Helemaal af met al die mooie etiketjes, bakjes enz. en allemaal mooi in de kleur. Gaaf hoor!
Tieneke
Ziet er super uit. Ga vlg week voor mijn zoontje ook een sweettable maken, mag ik vragen waar jij de bollen en die platte op de muur vandaan hebt?
prachtig , kan mij voorstellen dat ie verrast was .
En nog gefeliciteerd met je zoon
Ziet er super uit. Ga vlg week voor mijn zoontje ook een sweettable maken, mag ik vragen waar jij de bollen en die platte op de muur vandaan hebt?
die bollen heb ik bij de zeeman gehaald,en de platte heb ik zelf gemaakt met behulp van de how to van "gewoonmarieke"!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » sweet table thema dubstep voor mijn zoontje