Onderwerp: Nieuw en direct een vraag
Hallo,
Ik heb me een paar dagen geleden voorgesteld.. en heb direct een paar vragen! Aangezien op dit moment mijn biscuitmix in de oven zit, voor mijn eerste taart.
Maar ik vroeg me af: waar kan ik mijn vragen het beste stellen? Niet op dit forum denk ik? Nouja ik hoop dat er voor nu iemand op reageert.
Allereerst moest er om de biscuitmix te maken 21 ml water bij. Mijn maatbeker begint bij 100 ml en is smaller van onder, loopt breder naar boven dus het begon al met de vraag: hoe weet ik hoeveel 21 ml is??? Hebben jullie hier iets handigs voor?
Nadat het beslag was gemaakt moest ik het in de vorm doen. Het was heel lastig om te zorgen dat het beslag gelijkmatig in de vorm ligt. Maakt dit uit en zo ja, hoe kun je het zo 'glad' mogelijk maken want het plakt nogal.
Ik wil morgen verdergaan met mijn taart en lees verschillende dingen over het bewaren van de taart. Ik wil hem zo direct laten afkoelen en dan inpakken in vershoudfolie en voor de zekerheid een pedaalemmerzak erom heen. Niet in de koelkast of vriezer. Is dit goed?
Alvast bedankt voor de tips, ik duim ervoor dat het lukt!