1

Onderwerp: Witte chocolade vulling

Hoi allemaal

Ik moet voor aankomende zaterdag een hello kitty taart maken voor een meisje dat 6 word ze wil hem graag gevuld hebben met witte chocolade vulling wie weet er een lekker recept dat geschikt is voor kinderen

Alvast bedankt voor jullie hulp

Groetjes Danielle

2

Re: Witte chocolade vulling

Botercreme maken, witte chocolade smelten, even af laten koelen tot het nog wel vloeibaar is, maar niet meer warm en dan door de bc mixen. Lekker en gemakkelijk!
Als je geen chocolade wilt smelten, kun je ook witte chocoladepasta voor op de boterham door je bc mixen.  ;)

Dat is toch een TAART waard!

3

Of gewoon witte chocoladeganache. Staat bij de recepten een recept voor.

4

bedankt voor jullie tips ga dan voor chocolade ganache want botercreme vind ze niet zo lekker

groetjes Danielle

5

Ganache is als vulling wel een stuk machtiger/ zwaarder dan botercreme hoor! Botercreme (mergingue of van de funcake-mix) met gesmolten chocolade (wel een beetje afgekoeld natuurlijk) is ook super als je niet van botercreme houd. Het smaakt totaaal niet (!!!!) boterig, echt een smeuige luchtige creme  :thumb:

6

Botercrememix van Funcakes en naar smaak witte chocoladepasta toevoegen.
Heerlijk! En geen rare botercremerige smaak!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

7

Witte chocolade - yoghurtvulling!  :9  :9
Staat ook bij de recepten.

Of witte chocolademousse (met marshmellows), ook errug lekker.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

8

Hoi,

Zeer simpel maar oow zoo lekker: twee delen witte chocopasta van eigenmerk AH mixen met een deel botercreme. Eventueel wat witte chocovlokken erdoor roeren  :9 :9 :9

Groetekes, Indira

Wees jezelf, er zijn genoeg anderen!