1

Onderwerp: Fleurtje

ik had vanmiddag ff niks te doen,toen Fleurtje maar gemaakt
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-I8OP8KNL.jpg
taartgroetjes Carla

2

Re: Fleurtje

Leuk fleurtje!  ;)

Groetjes Carolien

3

Wat is Fleurtje schattig!!!Mooi gedaan hoor.

4

wat een schatje!
:thumb:

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

5

Wat een lekker grietje! Lief koppie en wat is ze lenig! Dat kan ik niet, hoor, hahaha.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

6

nou ik wel hoor whahahahah,nou ietsje minder dan ,maar wel de lotus houding  hoor Erna :thumb: en zie ik weinig van jouw of ben zoals gewoonlijk weer druk en mis ik zo het één en ander
ene taartgroetjes

7 Laatst bewerkt door e.b.m. (31-07-2013 23:09)

In mei had ik twee stapels en in juni die tractorstapel, daarna op vakantie geweest. Maar ben alweer bezig, hoor. Deze week een thema-bruidstaart en volgende week nog een taartje voor een éénjarige. Foto's volgen uiteraard. Enne........... Jij in lotushouding? Dat vraagt natuurlijk óók om een foto, hahaha. ;)

Groetjes terug! :)

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

Zij is erg grappig.  :)

9 Laatst bewerkt door kweenie (02-08-2013 07:40)

Wat een lenig meiske  :lol:  Volgt de taart binnenkort???

Voor ik het vergeet: ik ben druk geweest met ,de door jou gestimuleerde, rozen. Gaat al een stuk gemakkelijker als je er wat meer maakt  ;)  :lol:

10 Laatst bewerkt door carol (05-08-2013 13:54)

Erna ik kijk er naar uit en ja ik was natuurlijk ook 6 weken weg dus dat stukje misten ik al en Marleen ik heb nieuwe verf en ga zeker weer op de schilder toer en wat een mooie rozen op je taart 90 jaar  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:   ;) en iederéén weer bedankt voor jullie leuke reakties
taartgroetjes Carla

11

wat een schatje. knap gemaakt hoor  :Y .

12

Wat een moppie!

13

Lief hoor Carla ...

14

Hallo Fleurtje, wat ben jij een liefje!

.. Want taart kan altijd!!