Onderwerp: Oehoe! (Met dank aan Bianca 1969)
Geinspipikt bij Bianca 1969.
Uiltjes zijn cupcakes.
Gevuld met frambozenjam, diepvriesframbozen, witte choco bc, frambozen bc en afgesmeerd met witte choco ganache.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Oehoe! (Met dank aan Bianca 1969)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Geinspipikt bij Bianca 1969.
Uiltjes zijn cupcakes.
Gevuld met frambozenjam, diepvriesframbozen, witte choco bc, frambozen bc en afgesmeerd met witte choco ganache.
ahhhh, schattig
Deze taart is echt super schattig
Ook van die lieve kleuren gebruikt met dat roze en blauw!
Ik wil binnenkort ook een keer afsmeren met witte chocolade ganache, mag ik vragen welke verhouding jij gebruikt?
Tuurlijk. Ik gebruik 125 ml op 300 gram. Heb ook wel 100 ml op 300 gram gebruikt, maar dan vind ik m wat bros worden.
Heel leuk!!
Heel erg leuk!
Lieff!
Oooh, wat is ie leuk.
En zoveel strakker dan die van mij
Ik zit hier big-smilend te glunderen en ff mijn man laten meekijken....vind het zo leuk dat je mijn taart als inspiratie gebruikt hebt.....Bedankt!
Oooh, wat is ie leuk.
En zoveel strakker dan die van mij![]()
Ik zit hier big-smilend te glunderen en ff mijn man laten meekijken....vind het zo leuk dat je mijn taart als inspiratie gebruikt hebt.....Bedankt!
Foto is van ver
Heb wel eens strakkere taarten gemaakt, weer speelde ook mij parten.
Had trouwens in totaal 12 cc's maar geen foto's van gemaakt, waren allemaal dezelfde uiltjes
Had trouwens in totaal 12 cc's maar geen foto's van gemaakt, waren allemaal dezelfde uiltjes
Ja, had ik ook
Heel leuk zo!
Wat voor choco gebruik je voor de ganache?
Heel leuk zo!
Wat voor choco gebruik je voor de ganache?
Callebaut drops
Heel erg leuk
Ik had hem natuurlijk al op facebook gezien. Echt een super mooie en lieve taart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Oehoe! (Met dank aan Bianca 1969)