Onderwerp: Eetbare Foto Decoratie, Waar Kan Ik Ze Koopen?
Hoi,
Ik Ben Op Zoek Naar Eetbare Eigen Foto Op Ouwel Decoratie, Waar Kan Ik Ze Bestellen.
Iemand Die Kan Helpen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Eetbare Foto Decoratie, Waar Kan Ik Ze Koopen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
Ik Ben Op Zoek Naar Eetbare Eigen Foto Op Ouwel Decoratie, Waar Kan Ik Ze Bestellen.
Iemand Die Kan Helpen?
bij 3kleur in rotterdam geloof ik. Bij Cakeprint.nl, www. cake.nl ens. En er is ook iemand op het forum die zo'n printer heeft. Ik dacht Carin???
het kan ook bij planet cake in rotterdam en via de site kan je het bestellen of in de winkel natuurlijk
Ik print ook op ouwel en icing.
Ik heb 'm besteld bij Ria een tijd terug, supersnel en mooi. In elk geval; bestel 'm bij iemand van het forum ipv een bakker om de hoek, die van mij vraagt superprijzen en dan is het al snel niet leuk meer
of bij carin, keuze genoeg dus
Ik print inderdaad ook op ouwel.
Cakeprint doet ook op postzegelformaat. Nog geen ervaring mee hoor, maar lijkt me leuk voor tractatie op de creche voor m'n zoontje!
Ik print op
Ja het is helemaal goed gekomen. Gelukig maar!
Jij was van het vliegtuig toch? Vergeef me als ik het mis heb hoor, ik heb de laatste tijd nogal veel geprint en weet niet meer precies van iedereen wie wat had. Zou ook niet best zijn als ik alles zou onthouden van wat ik voor wie print
Ik baalde als een stekker dat ik mensen moest teleurstellen , ik voelde me er echt lullig om.
Ja, ik was van het vliegtuig.
Nee, je kan natuurlijk niet alles bijhouden.
Volgende keer beter, toch?
Groetjes!
Carin, kun je me mailen wat het printen op postzegelformaat bij jou kost?
Ik heb je gemaild (nadat ik een mailtje van jou kreeg , las dat eerder dan dit berichtje hier
)
mag ik een rare vraag stellen??? stuur je dit dan op carin???
of moeten ze t ophelen...
want zo kan ik t natuurlijk ook bestellen van je...als t opgestuurd kan worden hehe...
Heel soms worden ze afgehaald. Maar de meeste gaan per post. Dat is goed te doen: ik verpak ze goed, folie, karton en bubbeltjesfolie. Tot nu toe is alles wat ik verstuurd heb goed aangekomen. De portokosten naar Noorwegen zullen ietsje hoger liggen dan binnen NL maar verder... kan ik ze ook naar jou versturen natuurlijk! En volgens mij is het niet eens zo heel veel duurder hoor. Wel zal het ietsje langer duren denk ik?
Ja de post is niet alltijd even betrouwbaar hehe...maar moet zeggen laatst duurde het maar 3 dagen van Zwolle naar ons hier...
Carin heb je daar info over?? Zou t heel graag willen hebben namelijk....sven is jarig 18 april...
Ik wil ook wel de prijs weten van het postzegelformaat!
En als je info erover hebt...graag!
Wat is ouwel eigenlijk, gewoon snoeppapier??
of zeg ik nu iets heel geks?? haha!!
Ik print op
Ja hoor dat kan. De ouwel blijft natuurlijk wel rechthoekig , maar als je een rond plaatje aanlevert dan print ik die rond uit
, en kun je hem gewoon uitknippen. De vellen zijn A4 formaat dus dat is de maximale maat.
Hoi Carin,
je hebt het er maar druk mee h
Ik print op
Alles goed???? nee 3 fout
Nou weet je... ik plak er gerust een paar aan elkaar... speciaal voor jou ... dan moet je ze alleen wel komen afhalen want in een enveloppe wordt een beetje moeilijk
Voor wie informatie wil: heb je nog niets gehoord, mail me dan even. Ik heb namelijk een aantal mailtjes gestuurd over de ouwels maar ik weet niet meer naar wie wel en naar wie niet . Dat komt niet alleen omdat ik ooit blond geweest ben
maar vooral door die "handige" nicknames van het forum
. Heel leuk natuurlijk... die nicknames... maar soms weet ik niet eens wie wie is
En vanavond heb ik van het hele weekend zitten beantwoorden... wij zaten dit weekend "weer" op de camping :shhh: en daar kan ik wel alles lezen, maar om de
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Eetbare Foto Decoratie, Waar Kan Ik Ze Koopen?