Onderwerp: Ra..ra..ra...wat wordt dit?
Als jullie het raden, daat het de goede kant op
Bianca's bakery
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ra..ra..ra...wat wordt dit?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Als jullie het raden, daat het de goede kant op
Het worden mannetjes met een tuinbroek aan?
Mario!!!
mariooooootje
Een heuleboel Super Mario's!!
Heel veel Mario's!
Oooh...ik ben zeer verheugd te lezen dat jullie er Mariootjes in herkennen, want dat worden het idd.
Kleine Mario's voor op cupcakes....
Nu de koppies nog, hopelijk gaan die ook een beetje lijken, 't is zo'n klein gepriegel....
vind ze nu al leuk!
zag het ook meteen !
De mariootjes zijn klaar....moet alleen nog uitharden (heb zojuist de hoofdjes er op geplakt). Volgende week mogen ze op een cupcakeje
Vinden jullie ze lijken? Zijn ze cupcake-waardig?
zeker cupcake waardig!!!!
helemaal leuk !!!
Wow, gaaf gedaan!
Super leuk! Wat een werk zeg!
Super leuk! Wat een werk zeg!
Ja, da's waar...ben er al dik 3 avonden mee bezig geweest.....een gepriegel....ze zijn 6cm hoog (de staande Mario's)...
In totaal worden het 30cc...15stuks met een Mariootje en de andere 15 in hetzelfde thema, maar geen boetseersel.
Ik vind het wel een leuk projectje om te doen......
Zeker CC waardig en heeeel duidelijk mario! Leuk!
cc waardig inderdaad ze zijn leuk!!
Ze zijn super,maar wat een werk
Ze zijn echt heel leuk/mooi geworden!!!
wow, ze zijn super ! petje af hoor !
leuk zeg en wat een werk
Dank jullie voor je reactie....ben er erg blij mee...want tja, het is niet voor onszelf, dus het moet wel goed. Gelukkig vinden jullie ze cupcake-waardig.
Ze staan in een bakje met daaroverheen een keukenpapiertje te drogen op de kast....en ik heb al heel vaak tegen mijn kinderen gezegd "niet aan mijn Mariootjes komen", als ze in de buurt van de poppetjes komen......doen ze gelukig ook niet, wel kijken ze af en toe onder het keukenpapiertje (net als ik zelf )
Super leuk geboetseerd! En daar ben je heel wat uurtjes mee zoet geweest maar dat is het waard geweest
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ra..ra..ra...wat wordt dit?